وایو، توشیبا و فوجیتسو با هم ترکیب نمی‌شوند

۲۷ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سایت The Wall Street Journal در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که احتمال ترکیب شدن سه شرکت «وایو» (Vaio)، «توشیبا» و «فوجیتسو» (Fujitsu) کم‌رنگ شده است.

پس از ماه‌ها گفت و گو مشخص شد که فعلا سه شرکت وایو، توشیبا و فوجیتسو با هم ترکیب نمی‌شوند.

بازار کامپیوترهای شخصی در چند سال گذشته با ضررهای زیادی همراه بوده و فروش این محصولات هم بسیار کم شده است. چند ماه پیش بود که در خبرها گفته شده بود که سه شرکت وایو، توشیبا و فوجیتسو برای اینکه بتوانند شرایط خودشان را در بازار کامپیوترهای شخصی بهبود ببخشند، سعی دارند با هم ترکیب شوند و یک شرکت بزرگ را به وجود بیاورند؛ اما براساس گزارش‌های منتشر شده به نظر نمی‌رسد که چنین اتفاقی رخ بدهد و این سه شرکت ریسک فعالیت مستقل در بازار را پذیرفته‌اند.

سایت The Wall Street Journal از قول منبعی ناشناس گفته که شرکت وایو از جریان این مذاکره‌ها خارج شده و تنها دو شرکت فوجیتسو و توشیبا درباره‌ی این موضوع باهم صحبت می‌کنند و به نظر نمی‌رسد که توافقی بین آن‌ها صورت بگیرد.

این غول‌های بزرگ صنعت کامپیوترهای شخصی هنوز برسر اینکه چه شرکتی بیشترین سرمایه‌گذاری را برای راه‌اندازی شرکت واحد داشته باشد به توافق نرسیده‌اند. در گذشته شرکت وایو اعلام کرده بود که چنین کاری را انجام می‌دهد و توانایی کنترل شرکت جدید را دارد، اما در ادامه باز هم به نتیجه نرسیدند.

درحال حاضر بعید به نظر می‌رسد که این سه شرکت در آینده‌ی نزدیک با هم ترکیب شوند. به هرحال شرایط بد بازار کامپیوترهای شخصی، زمان زیادی برای شرکت‌های فعال در این حوزه باقی نگذاشته است.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امید

    این به دلیل سقوط مایکروسافت و ویندوز هست که دیگه تولید کامپیوتر شخصی را به صرفه که نه، بلکه زیان ده میکنه….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه