وندینگ ماشین‌های ژاپن سلفی می‌گیرند

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
وندینگ ماشین

یک شرکت نوشیدنی‌ساز در ژاپن، وندینگ ماشین‌هایی عرضه می‌کند که از مشتریان تصاویر سلفی می‌گیرند.

علیرغم ترفند تبلیغاتی پس این ایده، این سرویس در کشوری مثل ژاپن موفق خواهد بود.

زمانه، زمانه‌ی سلفی است و بازارِ ابزار و تجهیزات مختلفی برای گرفتن سلفی مثل مونوپاد و گوشی‌هایی که دوربین سلفی پیشرفته‌ای دارند داغ است. حالا هم در ژاپن یک شرکت سازنده‌ی نوشیدنی وندینگ ماشین‌هایی را (vending machine) عرضه می‌کند که تصاویر سلفی می‌گیرند. وقتی که شما از این ماشین نوشیدنی می‌خرید، از چهره‌ی راضی و خوشحال شما یک سلفی می‌گیرد و در برنامه‌ی پیام‌رسانی «لاین» (Line) به اشتراک می‌گذارد.

شرکت سازنده‌ی نوشیدنی پرطرف‌دار «کرین» در ژاپن وندینگ ماشین سلفی عرضه می‌کند. این دستگاه‌ها به نمایشگر بزرگ LCD و دوربین‌هایی مجهز هستند؛ و به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهند که با پس‌زمینه‌های برنددار مختلفی از خود عکس سلفی رایگان بگیرند. سپس این ماشین به برنامه‌ی پیام‌رسانی محبوب لاین متصل می‌شود تا مشتری بتواند تصویر جدیدش را با دوستان‌اش به اشتراک بگذارد. علیرغم ترفند تبلیغاتی پس این ایده، این سرویس در کشوری مثل ژاپن موفق خواهد بود.

این دستگاه‌ها کاربردهای زیاد دیگری هم دارند مثل تبلیغات محلی، تبلیغات خاص یا هشدارهای اورژانسی. با توجه به این که ژاپن جذابیت توریستی زیادی دارد، رابط کاربری این ویندینگ ماشین زبان‌های انگلیسی، چینی و کره‌ای هم دربرمی‌‎گیرد.

منبع: Japan Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه