ویدیوی معرفی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دقایقی پیش، شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس ویندوز ۱۰ که در شهر نیویورک برگزار شد، از دو گوشی رده‌بالای لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL رونمایی کرد.

این دو گوشی به فناوری «ویندوز ۱۰ کانتینیوم» (Windows 10 Continuum) مجهز شده‌اند، فلش LED سه تایی دارند و به حسگرهای قدرتمند ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

با دیجی‌کالا مگ در ویدیوی معرفی رسمی این دو گوشی همراه شوید.

 

منبع: YouTube

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مبین

    انشاالله دیجی کالا موجود میکنه ما خرید و استفاده میکنیم و لـــِــــــذَت میبریم.

  2. Avatar فرزاد شریف زاده

    با خرید این گوشی در حقیقت یک کامپیوتر خوب و معمولی هم خریدیم که با اتصال به داکتش عملا تبدیل به یک کامپیوتر کامل میشه. قیمت این گوشی و داکتش به دلار و برای مصرف کننده ای که درآمدش دلاری است واقعا ارزان و مقرون به صرفست. ولی احتمالا در اینجا ارقام وحشتناکی به خودش خواهد گرفت. فقط کافی به وسایل جانبی سورفیس پرو ۳ نگاه کنیم تا متوجه شیم که در اینجا حتی خرید آداپتور خالی سورفیس ۴۵۰ هزار تومان ! تعرفه واردات نوت بوک به بهانه حمایت از تولید کننده داخلی ! (تولید کننده داخلی کامپیوتر !!!) مدتهاست که افزایش یافته و علاوه بر پایین بودن ارزش پول کشور در برابر ارز خارجی، این تعرفه ها و عوارض و غیره هم قیمت رو چند برابر میکنن و این دلیلی است که همیشه تعجب میکنیم چرا وقتی قیمت دلاری رو هم تبدیل به تومان میکنیم باز هم اجناس مقدار زیادی گرونتر هستن !!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه