ویدیوی کوتاهی از آیفون ۴ اینچی جدید منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
آیفون 4 اینچی

یک ویدیوی ۴۰ ثانیه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، ظاهرا برای اولین بار آیفون ۴ اینچی واقعی را به ما نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این دستگاه در همین سه ماه رونمایی شود. اما معلوم نیست نام آن چه خواهد بود. تاکنون نام‌هایی مثل آیفون ۵e، آیفون ۶c و آیفون ۷c به گوش خورده است. در این ویدیو هم به این سوال پاسخ داده نمی‌شود. گفته می‌شود که این ویدیو در شرکت «فاکس‌کان»، ضبط شده است.

این کلیپ کوتاه نسخه‌ی کوچکی از آیفون ۶s را نشان می‌دهد.

اگر این ویدیو درست باشد، بنابراین این آیفون ۴ اینچی طراحی آیفون ۵c را ندارد. این کلیپ کوتاه نسخه‌ی کوچکی از آیفون ۶s را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد بدنه‌‌ی این گوشی فلزی بوده و شناسه‌ی لمسی هم دارد. شایعه شده که آیفون ۴ اینچی به تراشه‌ی A8 اپل و رم یک گیگابایتی مجهز است. انتظار می‌رود این دستگاه از سیستم پرداخت Apple Pay و NFC هم پشتیبانی کند. احتمالا در پشت دستگاه هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد.

این هفته با خبر شدیم که اپل یک رویداد مطبوعاتی را برای ماه مارس برنامه‌ریزی کرده است. جدیدترین شایعه از این گوشی هم خبر می‌دهد که آیفون ۴ اینچی در ماه مارس عرضه خواهد شد.

آیفونِ اپل در ابتدا یک صفحه‌نمایش ۳٫۵ اینچی داشته تا اینکه در سال ۲۰۱۲ با آیفون ۵ اندازه‌ی آن به ۴ اینچ افزایش یافت. در سال ۲۰۱۴ هم گوشی‌های آیفون ۶ با صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی و آیفون ۶ پلاس با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچ وارد بازار شدند.

در ادامه می‌توانید ویدیو را تماشا کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar اپل

    من فکر میکنم هر کسی سلیقه خودشو داره. گوشی ۴اینچی هم طرفدار خاص خودشو داره.
    کسایی که طرفدار ۴اینچی هستن هم میگن بقیه گوشی ها به درد نمیخوره! همونطوری که ۵.۷ اینچی ها میگن ۴اینچی به درد نمیخوره!

  2. Avatar مهدي

    به نظر اپل میخواد مشتریان و طرفداران صفحه نمایش ۴ اینچی رو دوباره جذب کنه و اینطوری سلایق بیشتری رو زیر چتر خود میگیره که سیاست خوبیه برای مشتری مداری و طرفداران آیفون ۴ اینچی.

  3. Avatar حجت الله

    به نظرم اگه اپل یه گوشی ۴.۵ اینچی با طراحی آیفون ۵ اس با سخت افزار خوب می داد عالی می شد. حیف طراحی ۵ اس. دیجی کالا هم کهفقط مدل ۱۶ گیگی شو میاره. کاش مدل ۳۲ رو می آورد.

  4. Avatar rozi

    به نظرم جالبه. ایفون ۴ اینچی با امکانات به روز به نظر جالب میاد.یه گوشی خوش دست و نسبتا زیبا و البته فکر میکنم برای بانوان مناسب تر باشه.

  5. Avatar Next is Now

    این دیگه چیه آخه ، گوشی ۴ اینچی خیلی وقته که به تاریخ پیوسته
    اپل در سردرگمی کامل به سر میبره

    1. Avatar مهدى

      آقاى عزیز مگه سایز صفحه نمایش نسبت به زمان تغییر میکنه.اگه اینجورى باشه تا چهار پنج سال دیگه گوشی هارا باید با ماشین بارى جابه جا کرد.هنوز هم خیلی ها گوشی بزرگ تر از ۴اینچ را دوست ندارن مثل پدر خودم.

      1. Avatar علی جوادی

        این تعداد افراد خیلی کم هستن و تو شمارش به اندازه ی انگشتای دست هم نیستن

      2. Avatar علیرضا فردی

        اصلا هم اینطور نیست…شخصا به عنوان فردی ۲۴ ساله و کاملا درگیر و علاقه مند به تکنولوژی ابدا علاقه ای به گوشی های بزرگ ندارم و نخواهم داشت….مطمئن باش دوست عزیز امثال من کم نبوده و بسیار هم هست…و لطفا در تحقیقات و بازاریابی شرکت بزرگی چون اپل با نظرات کارشناسانه خودتون ما رو مشعوف نکنید…!!!

        سلیقه ها و علایق کاملا متفاوت هستش…

    2. Avatar مجتبی

      باید خدمتتون عرض کنم که خیلی طرفدار داره ۴ اینچی…همه که به رنبال بزرگی نیستن به دنبال راحتین…
      زمانی که ایفون ها ۴ اینچی بود محبوبیت زیادی داشت

  6. Avatar امیر حسین

    چقدر بد…. کاش همون فایو اس و ادامه میدادن با سخت افزار قوی تر.

    1. Avatar سهراب

      این نشان از سردرگمی و کاهش فروش و یافتن راهی از این کسادی فروش و بیرون رفتن از اونه….همه اینها تایید کننده خبرهای کاهش فروش و عرضه اپله…این شرکت و خصوصا شرکت های انحصارطلب تا مجبور نشن تغییری نمیدن و به مصرف کننده و سلیقه اونها کمتری اعتنایی ندارند چون خودشون عقل کلند و مصرف کننده یک موجود قابل بهره برداری فقط جهت کسب درآمد که هرچه دیکته کنند باید قبول کنه. ولی وقتی خبر از تسلیم شدن به خواست کاربر میشنویم یعنی این چنین شرکتهایی دچار مشکل هستندکه موقتا مجبور به عقب نشینی در برابر خواست مصرف کننده کردند. در کل خبر خیلی خوبی بود….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه