پاسخ تند ارون سورکین به گفته‌های تیم کوک درباره‌ی فیلم استیو جابز

۹ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ارون سورکین، فیلم‌نامه نویس فیلم استیو جابز: مرد درون ماشین، به اظهارات تیم کوک مبنی بر فرصت‌طلبانه بودن فیلم استیو جابز، پاسخ داد.

اظهارات تیم کوک درباره‌ی فیلم استیو جابز، نویسنده‌ی این فیلم را به خشم آورد.

اگر به یاد داشته باشید چندی پیش تیم کوک در برنامه‌ی‌ تلویزیونی آخر شب «استیون کولبرت»، فیلم‌هایی را که درباره‌ی استیو جابز ساخته می‌شود، “فرصت‌طلبانه” توصیف کرده بود. ظاهرا این گفته‌ی او «ارون سورکین» (Aaron Sorkin)، نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی «استیو جابز: مرد درون ماشین» را به خشم آورده است. به گزارش هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، او به اظهارات تیم کوک با لحن تندی پاسخ داد. کوک عنوان کرده بود که: «من فکر می‌کنم عده‌ی زیادی می‌خواهند از فرصت سوءاستفاده کنند و من از این متنفرم. استیوی که من می‌شناختم انسان فوق‌العاده و شگفت‌انگیزی بود.»

ارون سورکین

اما سورکین در جریان یک رویداد مطبوعاتی ادعا کرد که او و کسانی که در راس این پروژه کار می‌کردند، برای ساخت این فیلم از حقوق‌شان کسر شد. او گفت: اولا هیچ‌کس این فیلم را برای پول‌دار شدن نساخت، دوما تیم کوک باید قبل از اینکه درباره‌ی فیلم تصمیم بگیرد، آن را ببیند.» اما نیش‌دارترین پاسخ سورکین این بود: «سوما، اگر شما در چین یک کارخانه پر از کودکانی دارید که به ازای ۱۷ سنت در ساعت آیفون مونتاژ می‌کنند، باید جرات زیادی داشته باشید که شخص دیگری را فرصت‌طلب توصیف کنید.»

اپل قطعا این اتهام را که کودکان آیفون‌ها و آیپدها را مونتاژ می‌کنند، رد خواهد کرد. این شرکت قبلا تامین‌کنندگانی را که کارکنان زیر سن مجاز داشتند، کنار گذاشته است. اما این مانع از اظهارات تند سورکین نشد.
فیلم استیو جابز به بازیگری «مایکل فاسبندر»، «کیت وینسلت»، و «ست روگن» پس از اولین نمایش‌اش با استقبال زیاد منتقدان رو به رو شد. این فیلم در هفدهم مهر ماه در آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar یحیی

    از کتاب استیو جابز گرفته تا فیلم ۲ سال پیش، و صحبت‌های افراد مختلف، اونقدر ضد و نقیض در مورد این آدم گفتن که دیگه به هیچی نمیشه اعتماد کرد. به هرحال باید فیلم رو دید و بعد اظهار نظر کرد.

  2. Avatar سامان فائق

    شیوه کاری دیجی کالا همیشه برای من به عنوان تحلیل گر فرصت های کسب و کار مورد توجه بوده و همیشه عملکرد دیجی کالا تحسین من را به همراه داشته. از اینکه این بار با ارائه مطالب خواندنی در حوزه های مرتبط با فعالیت های دیجی کالا ، این سایت اقدام به جذب مخاطب بیشتر و بازاریابی محتوایی نموده است که البته به نفع مخاطبین هم می باشد بسیار خرسندشدم و مثل همیشه آفرین به تیم مدیریتی دیجی کالا را از دل و جان می گویم.
    مدیریت صحیح و عملکرد بدون نقص دیجی کالا نتیجه ای جز موفقیت و شایستگی شما در بازار تجارت آنلاین ندارد.
    خدا به همراه شما

    1. Avatar محمود

      دیجی کالا در ابتدای سراشیبی نزول قرار دارد

      1. Avatar مهرداد

        مرسی تحلیل! :))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه