پلی‌استیشن۴ اسلیم را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شخصی اخیرا توانسته است به مدل جدید کنسول پلی‌استیشن۴ دسترسی پیدا کند و آن را در فروشگاه آنلاین Gumtree برای فروش گذاشته است. بیشتر درباره‌ی مدل ارتقا یافته‌ی پلی‌استیشن۴ شنیده بودیم و اطلاعات زیادی از مدل اسلیم پلی‌استیشن۴ در دست نداشتیم، اما کنسولی که در ادامه می‌بینید، قطعا مدل اسلیم کنسول پلی‌استیشن۴ است.

در ابتدا تصاویری فقط از جعبه‌ی کنسول منتشر شده بود، اما بر و بچه‌های فروم NeoGAF با کسی که این کنسول را در اختیار داشت ارتباط برقرار کردند و از او خواستند تا تصاویر خود کنسول را هم برای‌شان بفرستد.

1 - PS4 Slim (1) 1 - PS4 Slim (2) 1 - PS4 Slim (3) 1 - PS4 Slim (4)

همانطور که می‌بینید، مدل اسلیم پلی‌استیشن۴، چندان هم باریک‌تر نشده است. از نظر ظاهری هم مدل اسلیم زیبایی مدل اصلی را ندارد.

در ماه خرداد یکی از کارمندان کارخانه‌های فاکس‌کان گفته بود که در حال ساخت یک «مینی» پلی‌استیشن۴ هستند و یک کنسول بزرگ‌تر هم که وزن‌ش حدودا دو کیلو است هم در کارخانه‌ی فاکس‌کان ساخته می‌شود. انتظار داریم این کنسول سنگین‌تر، همان پلی‌استیشن۴ ارتقا یافته باشد.

2 - PS4 Slim (5) 2 - PS4 Slim (1) 2 - PS4 Slim (2) 2 - PS4 Slim (3) 2 - PS4 Slim (4)

تصاویر ادامه هم مقایسه‌ی مدل فعلی کنسول، با مدل اسلیم هستند.

3 - PS4 Slim (1) 3 - PS4 Slim (2) 3 - PS4 Slim (3) 3 - PS4 Slim (4) 3 - PS4 Slim (5)

خبرگزاری وال ‌استریت ژورنال پس از انتشار این عکس‌ها، گفت که سونی می‌خواهد این کنسول اسلیم را در کنار مدل ارتقا یافته‌‌ی پلی‌استیشن۴ در مراسم PlayStation Meeting 2016 که در روز ۷ سپتامبر برگزار می‌شود، معرفی کند.

منبع: Gematsu

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. ناشناس

    عالیه دمتون گرم . یک سوال خیلی خیلی مهم دارم و جوابشو خیلی زود بدین . ایا این پلی استیشن ۴ اسلیم از مدل پلی استیشن ۴ معمولی . بیشتر پشتیبانی میشود . میخام بدونم پلی استیشن ۴ اسلیم . چند سال پشتیبانی میشود . این خیلی ذهنمو مشغول کرده . اخه من پول برای پلی استیشن ۴ پرو ندارم و میدانم همین پلی استیشن ۴ اسلیم خوبه . اگه پشتیبانی تا ۷ سال اینا باشه . حتما جوابمو خیلی زود بدین . خیلی زود . و اگه میتونید همین امروز بدین . خواهش میکنم . ممنون و خسته نباشید . امشب و فردا به این سایت سر میزنم

  2. مانی

    به روز رسانی شده یا نه این مدل خیلی زشته قبلی قشنگ تره

  3. آرمین

    دقت کنید ارتفاع به اندازه کافی کم شده. طول و عرض هم کمی کمتر شده. در با یک محاسبه ساده میشه حساب کرد که حدود ۳۰ درصد کوچکتر شده. و البته بسیار کم حجمتر از ایکس باکس جدید هستش.

  4. matin

    عالیه

    1. کامبیز

      منم موافقم… اتفاقا مدرن تر شده …

  5. Wire

    پسرفت داشته، کیت کت خیلی بهتره

  6. نوید

    زشت 🙁
    نسخه قبلی بهتر بود.

  7. سهیل

    مثل اینکه دیگه کابل اپتیکال صوتی نمی خوره!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه