کنفرانس چهارشنبه مایکروسافت در ۸ دقیقه [با زیرنویس فارسی]

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چهارشنبه این هفته پنجم آبان شرکت مایکروسافت رویدادی را در شهر نیویورک برگزار کرد. در این رویداد خبر انتشار نسخه جدید ویندوز ۱۰ (Creators Update) که در بهار آینده برای همه دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ ارائه می‌شود را شنیدیم.

یکی از نکات مهم در این بروزرسانی جدید قابلیت‌های ۳D ویندوز است. اپ Paint 3D هم یکی از اپ‌های جدیدی است که با این بروزرسانی عرضه می‌شود.

مایکروسافت در این کنفرانس تاکید زیادی بر قابلیت‌های سه‌بعدی ویندوز ۱۰ و امکان‌هایی که با استفاده از واقعیت‌مجازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد داشت. مایکروسافت اعلام کرد چندین شرکت بزرگ به عنوان شریک برای استفاده از قابلیت‌های ویندوز ۱۰ هدست واقعیت مجازی می‌سازند.

در مراسم روز چهارشنبه، مایکروسافت قوی‌ترین سرفیس بوکی که تا به حال ساخته را هم معرفی کرد. در کنار معرفی سرفیس بوک جدید، همانطور که انتظار داشتیم یک کامپیوتر بدون کیس قدرتمند هم عرضه شد.

این کامپیوتر که سرفیس استودیو نام داشت باریک‌ترین LCD جهان را دارد و از آلومینیوم ساخته شده است. برای آشنایی بیشتر با این محصولات و دیدن قابلیت‌ها و تصاویرشان ویدیوی زیر که خلاصه این کنفرانس در ۸ دقیقه است را ببینید:

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar صادق

    من هر چی از IT بلدم و مدیون Microsoft هستم اما با ۱۰ میلیون تومن دستگاهی نمی خرم که فقط بتونم با Paint 3D کارت پستال ۳D طراحی کنم

  2. Avatar صادق

    ۳۰۰۰ دلار?

  3. Avatar مصطفی

    عالی بود !!

  4. Avatar سعید درفان

    تکنولوژی پایه و اساس ندارد ، او فقط میخواد بروز باشد،

  5. Avatar سعید درفان

    عاشق مایکروسافتم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه