کونامی تایید کرد: استودیوی کوجیما پروداکشنز تعطیل شده است

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی «کونامی لس‌آنجلس»، که تا چند ماه پیش اسم‌اش «کوجیما پروداکشنز لس‌آنجلس» بود، تعطیل شده است. این خبری است که رسما کونامی منتشر کرده است.

استودیوی بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز لس‌آنجلس در سال ۲۰۱۳ میلادی و با هدف ساخت بخش چندنفره‌ی متال گیر سالید ۵ تاسیس شد.

کونامی در بیانیه‌ای گفته است: “شرکت تصمیم گرفته است که استودیوی لس‌آنجلس را ببندد. این تصمیم هم از همین حالا اجرا شده است. تعطیلی استودیوی لس‌آنجلس به دلیل ساخت واحد تولیدی با مرکزیت بیشتر صورت گرفته است.”

این شرکت ژاپنی درباره‌ی مجموعه‌ی متال گیر گفته است: “این استودیو در ساخت بازی‌های اخیر متال گیر سالید همکاری کرده بود. کونامی به پشتیبانی از بازی‌های متال گیر سالید و هم‌چنین دو بازی جدید «متال گیر سالید ۵: درد فانتوم» و «متال گیر آنلاین» ادامه خواهد داد.”

استودیوی بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز لس‌آنجلس در سال ۲۰۱۳ میلادی و با هدف ساخت بخش چندنفره‌ی متال گیر سالید ۵ تاسیس شد. البته تصور می‌شد هیدئو کوجیما، خالق و کارگردان مجموعه بازی‌های متال گیر، این استودیو را به دلیل نزدیکی‌اش به هالی‌وود تاسیس کرده باشد.

KOJIALA

کوجیما پروداکشنز لس‌آنجلس

KOJIALAa

کوجیما پروداکشنز لس‌آنجلس

تغییر نام استودیوی کوجیما پروداکشنز لس‌آنجلس به کونامی لس‌آنجلس هم در راستای حذف نام هیدئو کوجیما از تمام شرکت کونامی صورت گرفت.

چند هفته‌ی گذشته، شایعات هم‌چنین خبر از جدایی کامل هیدئو کوجیما از شرکت کونامی دادند که البته کونامی به‌سرعت این شایعات را رد کرد و گفت که هیدئو کوجیما به سفر رفته است!

آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های متال گیر، ۱۰ شهریور روی تمام پلتفرم‌های بازی عرضه شد. این عنوان آخرین بازی در مجموعه‌ی متال گیر است که با حضور هیدئو کوجیما ساخته می‌شود.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar کامبیز

    خیلی طول نمیکشه کونامی به این واقعیت پی میبره که بدون کوجیما هیچ معنی نخواهد داشت، اگر کونامی برندش ارزشمند بود به خاطر عناوین خوبی مثل Silent Hill و Metal Gear بود که از این پس بدون وجود این دو عنوان کونامی حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

    افسوس.

  2. Avatar امیر اسدی

    واقعا متاسفم برای کونامی، امیدوارم هرچه سریع تر ورشکست بشه با اون کاری که با P.T و Silent Hills کرد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه