شایعه: دوربین پشت گلکسی S7 ارتفاع کم‌تری از دوربین S6 دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق جدیدترین خبرهای غیررسمی که روی سایت OnLeaks منتشر شده، سامسونگ قرار است تغییرات ظریفی در پشت گوشی جدیدش، گلکسی S7 ایجاد کند و این تغییرات در مقایسه با گلکسی نوت ۵ قابل توجه هستند.

هردوی این گوشی‌ها پشتی منحنی دارند اما نوت ۵ فقط در حاشیه‌های چپ و راست، منحنی است، در حالی که به احتمال زیاد تمام حاشیه‌های Galaxy S7 منحنی ساخته می‌شوند.

احنا در تمام حاشیه‌ها

انحنا در تمام حاشیه‌ها

به علاوه، یکی از طرح‌های شماتیک دیگر که منتشر شده و گفته می‌شود متعلق به گلکسی S7 هست، نشان می‌دهد دوربین پشت این گوشی با اندکی برآمدگی ساخته خواهد شد؛ البته ارتفاع این برآمدگی کم‌تر از گلکسی S6 است. ارتفاع برآمدگی دوربین پشتی گلکسی S6 به اندازه‌ی ۱٫۷ میلی‌متر بود اما در گلکسی S7 به اندازه‌ی ۰٫۸ میلی‌متر است.

gsmarena_002

ارتفاع کم‌تر دوربین پشت گوشی

در اخبار غیررسمی که پیش از این منتشر شده بود، شنیدیم که گوشی جدید در چهار مدل عرضه می‌شود: گلکسی S7، گلکسی S7 Plus، گلکسی S7 Edge و گلکسی S7 Edge Plus که ویژگی‌های متفاوتی با هم خواهند داشت. به تازگی ویژگی‌های بیشتری هم از گوشی گلکسی S7 Edge لو رفته که جالب توجه است.

سامسونگ این گوشی را روز  یکشنبه دوم اسفند؛ یک روز قبل از قبل از آغاز نمایشگاه جهانی موبایل MWC 2016  در بارسلونا رونمایی می‌کند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. reza

    دوربین اینم که بیرونه هه!

    1. (Ali S (asobhani99@gmail.com

      فکر نمیکنم اون یه ذره مشکلی پیش بیاره حتی اس ۶ هم آزار دهنده نبود

    2. علی جوادی

      دوست عزیز اگه ضخامت گوشی سامسونگ رو با سونی مقایسه کنی متوجه میشین اگه سامسونگ ضخامت گوشیش مثل سری اکسپریا سونی میبود;دوربین گوشی سامسونگ حتی فرو رفتگی هم داشت..چون ضخامت گوشی Z5 سونی ۷.۸ میلیمتره در صورتی که گوشی S6 سامسونگ ضخامتی برابر ۶.۸ میلیمتر داره…یعنی ۱ میلیمتر نازکتره سامسونگ…در گوشی S7 برآمدگی گوشی ۰.۸ میلیمتره و تازه ۰.۲ میلیمتر هم جا بیشتر داره S7…بینظیره سامسونگ و هر سال بیشتر نشون میده این خصوصیات رو…با تشکر ویژه از نویسنده ی عزیز

      1. Mohamad.ra

        اول اینکه سنسور گوشی های سونی ضخیم تره دوما در z3+ ضخامت گوشی با وجود سنسور قطور تر ۶.۹ میلی متر بود که همه رو انگشت به دهن نگه داشته بود و اوج طراحی سونی رو به رخ رقبا کشوند
        کمی تحقیق بد نیست عزیز جان

  2. Next is Now

    منتظر پادشاه جدید باشید

  3. علی جوادی

    هر مدل زیباتر از مدل قبل…سامسونگ عزمش رو جزم کرده که امسال هم برترین تلفن همراه جهان رو مثل سال قبل تولید کنه…با تشکر

    1. ali

      مثل مدل قبلیشه
      بک گراندش عوض شده زیبا تر شده!!!

      1. علی جوادی

        نه تغییرات اپل و سونی و اچ تی سی و ال جی خیلی قابل مشهوده و فقط این یکی تغییر ایجاد نکرده…
        دوست گلم بوگاتی مدلهاش شبیه به همه ولی هر سال بی رقیبه;سامسونگ یعنی بوگاتی ه گوشیها…
        با تشکر از نویسنده ی عزیز

  4. بازی اندروید

    تا معرفی این گوشی در اسفند ماه باید منتظر خیلی شایعات باشیم
    ولی امیدوارم مثل همین شایغه تغییرات ظریفی روش انجام گرفته باشه

  5. امین حمیدی

    با سلام
    مشخص هست که در دست گرفتن ش حس خوبی رو منتقل خواهد کرد و از همین خبرش هم پیداست . بازخوردهای نسبت به عدم درک طراحی معلومه به سامسونگ حسابی برخورده که جدا از طراحی ظاهری بزرگ ، حتی کوچکترین مورد ها رو هم بررسی و تحقیق میکنه . امیدوارم هرچه زودتر معرفی بشه . سپاس از توجه شما دوستان

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه