شایعه: گلکسی S7 در دو مدل تولید خواهد شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی گزارش‌هایی از کشور کره‌ی جنوبی منتشر شده که براساس آن‌ها به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد دو گوشی هوشمند از سری محصولات گلکسی S7 را تولید و رونمایی کند.

به‌نظر می‌رسد شرکت سامسونگ در حال کار روی دو گوشی هوشمند از سری محصولات گلکسی S7 این شرکت است.

در صورتی‌که این گزارش‌ها صحت داشته باشند، این شرکت در یکی از مدل‌های گلکسی S7 از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی استفاده خواهد کرد. البته پیش از این هم سامسونگ اعلام کرده بود که قصد دارد یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی از سری محصولات گلکسی S7 را تولید کند.

در حال حاضر آخرین نسل از محصولات قدرتمند سامسونگ، گلکسی S6 به‌شمار می‌رود که از نمونه محصولات آن می‌توان به گلکسی S6 اج و گلکسی S6 اج پلاس اشاره کرد.

براساس این گزارش صفحه‌نمایش در گلکسی S7 با کیفیت ۴K خواهد بود. البته در این گزارش این موضوع مشخص نشده که در کدام‌یک از این دو مدل، صفحه‌نمایش ۴K وجود دارد. پیش از این سامسونگ در گوشی گلکسی S6 از یک صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۵۷۷ppi استفاده کرده بود.

 همان‌طور که احتمالا می‌دانید سونی هفته‌ی گذشته در جریان مراسم IFA 2015 نخستین گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی و رزولوشن ۴K با تراکم پیکسلی ۸۰۸ppi را به‌طور رسمی رونمایی کرد.

galaxy

همچنین براساس شایعه‌های منتشر شده، این مدل‌ها همراه با ۴ گیگابایت رم تولید خواهند شد. البته روز گذشته اخباری پیرامون این‌که سامسونگ در حال تولید حافظه‌هایی با ظرفیت ۶ گیگابایت برای استفاده در رم گوشی‌های هوشمند است، منتشر شده بود؛ این در حالی است که به‌نظر نمی‌رسد سامسونگ در این نسل از محصولات خود از این رم‌ها استفاده کند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده احتمالا سامسونگ هر دو مدل از گلکسی S7 را در پایان سال جاری میلادی به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه