اطلاعات گوشی تاشوی جدید سامسونگ به بیرون درز کردند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Samsung-Galaxy-W-2016

شرکت سامسونگ در چند سال گذشته دست به ساخت محصولات مختلفی زده که از بین آن‌ها می‌توان به تلفن همراه تاشوی گلکسی گلدن اشاره کرد. این شرکت کره‌ای امسال هم قصد دارد یک محصول تاشوی دیگر با قابلیت‌های هیجان‌انگیز راهی بازار کند.

جدیدترین تلفن‌همراه تاشوی سامسونگ با نام گلکسی W از سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود.

محصول جدید سامسونگ با شماره مدل SM-W2016 شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد که محصولی در خانواده‌ی سری W باشد. این محصول به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد. در شایعات گذشته گفته شده بود که این تلفن‌ همراه هوشمند با نام گلکسی گلدن ۳ راهی بازار می‌شود که به‌تازگی سایت SamMobile این شایعات را رد کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده از این سایت، محصول جدید سامسونگ گلکسی W سال ۲۰۱۶ خواهد بود. این تلفن همراه از دو صفحه نمایش بهره می‌برد.

به‌تازگی این گوشی مجوزهای لازم را از سازمان TENNA کشور چین دریافت کرده و به همین دلیل اطلاعات سخت‌افزاری آن به بیرون درز کرده است. این گوشی دو صفحه نمایش ۳٫۹ اینچی با دقت تصویر ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل دارد و تراشه‌ی ۶۴ بیتی اگزینوس ۷۴۲۰ هشت هسته‌ای روی آن قرار گرفته است. سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول به شمار می‌روند. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن دیده می‌شود. این محصول با اندروید ۵.۱.۱ راهی بازار می‌شود و ۲۰۴ گرم وزن خواهد داشت. این گوشی با استفاده از فلز و شیشه ساخته شده و به احتمال زیاد از سنسورهای مختلفی هم روی آن استفاده شده که هنوز نوع آن‌ها مشخص نیست.

به احتمال زیاد محصول جدید سامسونگ فعلا در کشورهای آسیایی راهی بازار می‌شود.

از آنجایی که تلفن‌های همراه هوشمند تاشو در کشورهای آسیایی بسیار محبوب هستند، شرکت‌هایی مانند شارپ و ال‌جی هم محصولات تاشوی مختلفی را راهی بازار کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

Samsung-Galaxy-W-2016 Samsung-Galaxy-W-2016 Samsung-Galaxy-W-2016

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه