اولین اطلاعات از نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ به بیرون درز کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
samsung

گوشی تاشوی جدید سامسونگ که فعلا با شماره مدل SM-W2016 شناخته می‌شود، وارد سازمان TENNA کشور چین شده است.

نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ با نام گلکسی گلدن ۳ تا مدتی دیگر معرفی خواهد شد.

 

این گوشی به احتمال زیاد Galaxy Golden 3 نام خواهد داشت که به عنوان نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ شناخته می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان TENNA دو صفحه نمایش ۳.۹ اینچی با دقت تصویر ۷۶۸ در ۱۲۸۰ پیکسل در داخل و بیرون آن قرار گرفته است. البته در گذشته برخی از مشخصات این گوشی در بنچمارک GFXBench قرار گرفته بود که به وجود یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی روی این گوشی اشاره می‌کردند.
یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز به همراه سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده است.
گوشی تاشوی جدید سامسونگ با یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو راهی بازار خواهد شد. این گوشی با اندروید ۵.۱.۱ در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و هنوز مشخص نیست که آیا به اندروید ۶.۰ یا مارشمالو به‌روزرسانی می‌شود یا خیر.
این گوشی ۱۵.۱ میلی‌متر ضخامت و ۲۰۴ گرم وزن دارد و این درحالی است که مدل قبلی این محصول که در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شده بود، ۱۵.۸ میلی‌متر ضخامت و ۱۷۹ گرم وزن داشت.
سامسونگ هنوز این تلفن همراه را معرفی نکرده، اما مدل‌های قبلی این گوشی با شماره مدل‌های SM-W2014 و SM-W2015 شناخته می‌شدند. این گوشی‌ها قبلا تنها در کشور کره‌ی جنوبی عرضه شده بودند و سامسونگ آن‌ها را در کشورهای دیگر منتشر نکرده بود. متاسفانه هنوز تصاویری از این گوشی منتشر نشده است.

گوشی‌های تاشو در گذشته علاقه‌مندان زیادی داشتند و عرضه‌ی دوباره‌ی چنین محصولاتی از طرف سامسونگ، بسیاری از کاربران را هیجان‌زده کرده است.  این گوشی با ظاهری کلاسیک و امکانات جدیدش می‌تواند نظر علاقه‌مندان را به سمت خودش جلب کند. آیا شما هم به داشتن چنین محصولی علاقه‌دارید ؟

منبع: Mobipicker

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه