گوشی A9 در تاریخ ۷ مهر توسط HTC معرفی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات زیادی درباره گوشی جدید HTC منتشر شده است. قبلا با تصاویر آن مواجه شدیم و حتی به این موضوع اشاره شده بود که این محصول از پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای بهره می‌برد.

با توجه به اخبار منتشر شده، شرکت HTC قصد دارد گوشی A9 و Butterfly 3 را تاریخ ۷ مهر ماه معرفی کند.

تا این لحظه مشخص شده گوشی جدید HTC که قبلا با نام Aero‌ شناخته می‌شد، با اسم A9 راهی بازار می‌شود. شرکت HTC که دیروز گوشی Desire 728 را معرفی کرد، هنوز به شکل رسمی از محصول جدیدش رونمایی نکرده است. براساس اطلاعات منتشر شده، این شرکت قصد دارد HTC One A9 را در تاریخ ۷ مهر ماه معرفی کند و برای این کار یک برنامه خبری برگزار خواهد کرد.
شرکت HTC دعوت‌نامه‌های این برنامه را برای رسانه‌های مختلف ارسال کرده است. در این دعوت نامه گفته شده که آن‌ها قصد دارند دو محصول پرچم‌دار (Dual Flagship) معرفی کنند. قبلا شایعاتی درباره گوشی Butterfly 3 منتشر شده بود و به نظر می‌رسد که این محصول هم در کنار A9 معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد گوشی Butterfly 3 در اواخر مهر ماه با قیمت ۶۳۷ دلار راهی بازار شود. این احتمال هم وجود دارد که گوشی +M9 با دوربین بهبود یافته هم معرفی شود. در شایعات گفته شده که برای دوربین این گوشی از لرزش‌گیر اپتیکی تصاویر، استفاده شده است.

در شایعات قبلی به این موضوع اشاره شده بود که HTC برای گوشی A9 یک صفحه نمایش با کیفیت QHD یا ۱۰۸۰p از نوع ۲.۵D قرار داده است. همچنین احتمال دارد که ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای مدیاتک مدل Helio X20 روی این محصول قرار گرفته باشد.

htc-one-a9-butterfly-invite

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه