[ویدیو] چطور گوشی HPElite X3 به یک کامپیوتر شخصی تبدیل می‌شود؟

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این ویدیو جعبه‌گشایی HPElite X3 را نشان می‌دهد. یکی از گوشی‌هایی که بسیار طول کشید به بازار بیاید. این گوشی یکی از بزرگترین جعبه‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند دارد و با ویندوز ۱۰ کار می‌کند. در کنار گوشی یک داک هم داریم، یک داک USB-C که بسیار سنگین است. در پشت داک یک درگاه USB Type C، چند درگاه USB3، یک درگاه نمایشگر و یک درگاه برای اترنت به چشم می‌خورد.

در واقع در طول روز  HPElite X3 همیشه همراه‌تان خواهد بود اما وقتی به منزل می‌رسید می‌توانید آن را روی داک بگذارید و آن را جایگزین کامپیوتر شخصی‌تان کنید. با وصل کردن گوشی به داک و استفاده از یک نمایشگر در واقع یک کامپیوتر هم دارید. می‌توانید ماوس و کیبوردتان را هم به این گوشی وصل کنید. باز کردن جعبه HPElite X3 و چگونگی تبدیل شدن آن به یک کامپیوتر شخصی را در ویدیو بالا ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar nima

    عالی بود

  2. Avatar علی

    ایده ی فوق العاده ایه و مخصوصا چون گوشی های رده بالای امروزی توانایی پردازشیشون از خیلی از لپتاب های ویندوزی بیشتره واقعا یه راه خوب برای بی نیاز شدن از یه کامپیوتر جداگانه هست اینجوری میشه با خیال راحت فقط یه گوشی، یه صفحه، نمایش و اگه اهل بازی بودین یه کنسول خرید و از این بین کامپیوتر رو کاملا حذف کرد.
    به نظر من یکی از بهترین ایده هایی بود که امسال شاهدش بودیم.

  3. Avatar p

    خوب . اما خیلی زوده برای این کارها . باید سی پی یوی قدرتمند تری برای گوشی زده بشد. یا وقتی به داک وصل می کنی چند پردازنده و کارت گرافیکی به قدرت گوشی اضافه بشد . اما از طرفی چون همیشه پیشته اگر طوری بشد امکان دارد زیان بشتری ببینی . یعنی من اینکه لپ تاپم از گوشیم مجزا است را پیشتر دوست دارم . چونی جایی که نمی خوام لپ تاپ نمی اورمش و امنیت وسیله بیشتر می شود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه