[گیمزکام ۲۰۱۶] بازسازی مجموعه‌ی Bioshock را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی ۲K Games چند وقت پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی تمام بازی‌های مجموعه‌ی «بایوشاک» (Bioshock)، روی کنسول‌های نسل هشتمی خبر داده بود. قرار است مجموعه‌ی بایوشاک هر سه بازی این مجموعه یعنی «بایوشاک ۱»، «بایوشاک ۲» و «بایوشاک: بی‌کران» را در خودش جای دهد. به مناسبت نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶، شرکت ۲K Games ویدیوی جدیدی از بازی منتشر کرده است.

Bioshock: The Collection قرار است در روز شانزدهم سپتامبر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

ویدیوی جدیدی که از Bioshock: The Collection عرضه شده است، نسخه‌ی اصلی بازی‌ها را با نسخه‌ی بازسازی شده مقایسه می‌کند. استودیوی بازی‌سازی Blind Squirrel Games بازی‌های بایوشاک را بازسازی می‌کند. مجموعه‌ی بازسازی شده‌ی بایوشاک، تمام محتوای دانلودی که برای این بازی‌ها عرضه شده را در خودش جای داده است. البته بخش چندنفره‌ی «بایوشاک ۲» از این بسته حذف شده است.

BioshockCollection

می‌توانیم در ویدیوی مقایسه‌ی بازی‌ها ببینیم که نه تنها وضوح تصویر و سرعت اجرای بازی‌ها بالا رفته، بلکه حتی نورپردازی بازی‌ها بهتر شده و تعداد پالی‌گان آیتم‌های محیط هم بیشتر شده است.

می‌توانید در ادامه، ویدیوی جدید منتشر شده از Bioshock: The Collection را ببینید. این بسته قرار است در روز شانزدهم سپتامبر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه