یک عاشقانه آرام

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

روزها مثل برق و باد در حال گذر هستند و به این سرعت به نیمه‌ی اردیبهشت رسیدیم. این موقع از سال زمان مهمی برای بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان است تا سری به نمایشگاه کتاب بزنند و کتاب‌های موردعلاقه‌شان را تهیه کنند. با سرگرمی‌های این روزهای دنیای مجازی و حتی وجود هزاران فایل پی‌دی‌اف، باز هم عده‌ای خواندن کتاب چاپی را ترجیح می‌دهند.

هرساله نزدیک نمایشگاه که می‌شود، من و همسرم لیستی از کتاب‌های موردعلاقه‌مان تهیه‌ می‌کنیم و راهی نمایشگاه می‌شویم. گاهی آن‌قدر تعداد کتاب‌های این لیست زیاد بود که مجبور بودیم به جای یک بار، چندین بار به نمایشگاه برویم تا هم کتاب‌های موردعلاقه‌مان را پیداکنیم و هم به‌قولی در هیاهوی آدم‌های اهل مطالعه قرار بگیریم. اما سال گذشته به‌خاطر دوری راه و ازدحام جمعیت، نتوانستیم آن‌طور که باید از خریدمان لذت ببریم و آنچه می‌خواهیم پیدا کنیم. به‌همین‌خاطر با اینکه نیمی از خریدهایمان مانده بود، راهی منزل شدیم. در طول راه مشغول شکایت از دوری و ترافیک بودیم که ناگهان دیجی‌کالا به ذهنمان رسید و توانستیم در همان لحظه، به صورت آنلاین خریدهای ناتمام خود را به اتمام برسانیم. با این اتفاق لبخند رضایت بر لبان من و همسرم نقش بست و از این اتفاق حسابی خرسند بودیم. امسال هم دیجی‌کالا این طرح شگفت‌انگیز را در پیش دارد تا ما را به خواسته‌هایمان نزدیک‌ کند. حالا می‌توانیم بدون دردسر، لیست کتاب‌های موردعلاقه‌مان را سفارش بدهیم و از خریدمان لذت ببریم. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که فرصت رفتن به نمایشگاه کتاب را ندارند، پیشنهاد می‌کنم از سایت دیجی‌کالا کتاب موردعلاقه‌تان را سفارش دهید و بدون دردسر در منزل تحویل بگیرید.

از کتاب‌هایی که لبخند رضایت را برایمان به ارمغان آورد می‌توانم به «عاشقانه‌ی آرام» یا  «ژرفای زن‌بودن» اشاره کنم. این روزها باید خیلی خوش‌شانس باشیم که کتاب در دست مطالعه‌مان حسابی جذبمان کند و انگیزه‌مان را برای هرچه‌زودتر به اتمام رساندنش افزایش دهد. خواندن کتاب‌های جذاب این‌چنینی همیشه برایم وسوسه‌انگیز بوده است؛ شاید به این خاطر که تجربه‌ی مواجهه با چند نمونه‌ی آن‌ها را داشته‌ام. «یک عاشقانه‌ی آرام» هم از این ویژگی برخوردار بود.

«در گذشته‌ها به دنبال لحظه‌های ناب گشتن، آشکارا به معنای آن است که آن لحظه‌ها اینک وجود ندارد.»

«مگذار که عشق به عادت دوست‌داشتن تبدیل شود.
مگذار که حتی آب‌دادن گل‌های باغچه به عادت آب‌دادن گل‌های باغچه تبدیل شود!
عشق به دوست‌داشتن و سخت دوست‌داشتن دیگری نیست. پیوسته نوکردن خواستنی است که خود پیوسته خواهان نوشدن است و دیگرگون‌‎شدن» این‌ها جملاتی دوست‌داشتنی از کتاب «یک عاشقانه‌ی آرام» اثر نادر ابراهیمی است. یک عاشقانه‌ی آرام در واقع تعبیر عاشقانه‌ی زندگی است. اگر شما هم به دنبال کتابی عاشقانه هستید، پیشنهاد می‌کنم این کتاب را از دست ندهید.

کتاب یک عاشقانه ی آرام اثر نادر ابراهیمی

خرید کتاب یک عاشقانه آرام

درباره‌ی نقش زن در آثار ادبی معاصر، ما خودآگاه یا ناخودآگاه سراغ «هدایت» می‌رویم که از زنی اثیری به سراغ زن لکاته می‌رود و «آل‌احمد» که از زنی زیادی صحبت می‌کند یا دیگر نویسندگانی که در آثارشان، نگاه مثبتی به زن نداشته‌اند. در میان انبوهی از این کتاب‌ها، «ژرفای زن بودن» هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای بانوان گرامی است.

کتاب ژرفای زن بودن اثر مورین مورداک

خرید کتاب ژرفای زن بودن

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سینا

    خانم تاییدی، وقت بخیر
    ببخشید امکانش هست چند کتاب جدید رمان ایرانی مشابه کتاب بامداد خمار (و نه کتاب شب سراب) را معرفی کنید؟
    با تشکر

  2. Avatar فربد

    کتاب “یک عاشقانه آرام” به نظر من قسمت های عاشقانه اش قابل تحمل هستش. ولی قسمت هایی که برای زندگی و اداره جامعه نسخه های چپی زوار در رفته می پیچه واقعا حوصله سر بر و کسل کننده هستش

  3. Avatar مریم

    عاشقانه آرام رو از دیجی کالا به عنوان هدیه (البته صوتی) برای دوستم فرستادم و خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

    واقعا کتاب معنادار و دلنشینی ست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه