نقدها و نمرات Quantum Break‌ منتشر شدند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

از همان زمان رونمایی از کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، این شرکت حسابی روی بازی Quantum Break مانور داده است. این بازی که ساخته‌ی استودیوی بازی‌سازی «رمدی» (Remedy)، یعنی سازندگان دو بازی «مکس پین» و «آلن ویک» است، تا چند روز دیگر عرضه می‌شود. نقدها و نمرات Quantum Break هم به همین مناسبت، عرضه شده‌اند.

منتقدان از ایده‌ی ادغام یک مجموعه‌ی تلویزیونی و بازی در Quantum Break استقبال کرده‌اند.

بازی Quantum Break به این دلیل جذاب است که یک بازی ویدیویی را با یک مجموعه‌ی تلویزیونی ادغام کرده؛ طوری که داستان خود بازی به کنار، حتی داستان مجموعه‌ی تلویزیونی هم توسط بازی‌کننده‌ها رقم می‌خورد. در ادامه می‌توانید نظر برخی از منتقدان را به ‌صورت خلاصه درباره‌ی بازی Quantum Break بخوانید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

GameSpot: نمره‌ی ۶ از ۱۰

“روند بازی Quantum Break در برخی اوقات جالب است، اما هر قدر بخواهیم هم به مبارزه‌ی خوب بازی یا گرافیک خوب آن توجه کنیم، نمی‌توانیم این موضوع را به کنار بگذاریم که داستان‌اش به مذاق هر کسی خوش نخواهد آمد و طراحی برخی قسمت‌های‌اش هم واقعا خوب نیستند.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

GiantBomb: نمره‌ی ۲ از ۵

“ایده‌های خیلی خوبی در Quantum Break پیدا می‌شود و اگر از داستا‌ن‌های بی‌مزه‌ی سفر در زمان خوش‌تان می‌آید، می‌توان آن را در بازی پیدا کنید. با این حال، این ایده‌ها تنها چیزی هستند که بازی را نگه داشته‌اند؛ آن‌ها را از بازی بگیرید و تمام عناصر Quantum Break از هم می‌پاشند.”

‌‌‌‌‌‌‌‌

Polygon: نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰

“استایل خاص رمدی را می‌توانید همه جای Quantum Break ببینید؛ این موضوع همیشه هم یک نقطه‌ی قوت نیست و در برخی قسمت‌ها، نقطه ضعف بازی به حساب می‌آید. بازی تجربه‌ای چند رسانه‌ای است و توانسته در انجام کاری موفق شود، که حتی دیگر بازی سعی در انجام‌اش ندارند. تیراندازی کمی بد است و داستان هم به کلیشه‌های معمول وابسته شده است، اما Quantum Break شبیه اولین بازی می‌ماند که تجربه‌ی بازی کردن‌اش، شبیه به دیدن سریال‌های Netflix پشت سر هم است.”

‌‌‌‌

IGN: نمره‌ی ۸ از ۱۰

“Quantum Break یک اکشن تیراندازی است که از نظر هنری خودش را در مقابل دیگر بازی‌ها متمایز کرده است. داستان درگیرکننده و اجرای عالی بازیگران، چه در بازی و چه در سریال‌اش، Quantum Break را از نظر هنری متفاوت کرده. امیدوار بودم زمان بیشتری برای کشف قدرت‌های کنترل زمان در بازی صرف می‌شد، اما این موضوع هم مانع از لذت بردن من از داستان ده ساعته‌ی Quantum Break نشد.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Quantum Break Xbox One time blast

در حالی که در مکس پین می‌توانستید زمان را آرام کنید، در Quantum Break می‌توانید زمان را نگه دارید.

می‌توانید در ادامه، لیست نمرات داده شده به Quantum Break را ببینید.

  • Polygon: نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰
  • Post Arcade: نمره‌ی ۷ از ۱۰
  • GiantBomb: نمره‌ی ۲ از ۵
  • IGN: نمره‌ی ۸ از ۱۰
  • Destructoid: نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰
  • GameSpot: نمره‌ی ۶ از ۱۰
  • EGM:‌ نمره‌ی ۷.۵ از ۱۰
  • Metro: نمره‌ی ۶ از ۱۰
  • Shack News: نمره‌ی ۶ از ۱۰
  • The Jimquisition: نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰
  • Telegraph:‌ نمره‌ی ۳ از ۵
  • Game Informer: نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰
  • Examiner: نمره‌ی ۳ از ۵

‌‌‌‌‌

بازی Quantum Break در روز پنجم آوریل (۱۷ فروردین) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. عرضه‌ای نسخه‌ای از این بازی برای ویندوز ۱۰ هم برنامه‌ریزی شده است.

می‌توانید در ادامه، ویدیویی از بازی کردن Quantum Break توسط «مکس پین» و «آلن ویک» ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌

 منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar abdola

    ما ps4 ی ها نباید از حق رد بشیم
    همه ی نقد ها گفتن بازی فوقولاده هستش
    درسته آنچارتد بهتره اما نباید بگیم این بده
    بدی داره نمرات هم پایینه اما همه گفتن نو آوری هاش هیچ جا نیست و در مجمووووووووووع بازی جالبه
    به ایکس باکسی ها توصیه ش می کنم
    رمدی و سم لیک واقعا خلاقن

  2. Avatar navid

    خداییش بازی های انحصاری سونی یه چیزه دیگست.بی صبرانه منتظر آنچارتد ۴ هستم

  3. Avatar سینا

    اگر یه سر به شبکه DigitalFoundry تو YouTube بزنید اون جا این بازی رو تست Resolution و Framerate گرفتن. این بازی ۷۲۰p و ۳۰fps روی این کنسول اجرا میشه و تو قسمت های پر استرس بازی افت فریم شدید داره که به ۲۳fps یا کمتر هم میرسه. واقعا جای تاسف داره که مایکروسافت سخت افزار این کنسول رو اینقدر ضعیف طراحی کرده.

    1. Avatar رضا

      در زمینه سخت افزار میشه گفت Xbox One یک تراژدی تمام عیار برای مایکروسافت و کاربرانش شد……حتی با انحصاری خودش هم نتونسته ادعاهای خودش که قبلا اعلام کرده بود سخت افزار مناسبی است و هیچی از PS4 کم نداره را اثبات کنه… شاید این آخرین کنسول مایکروسافت باشه……

  4. Avatar ارمین

    کلا بازی های انحصاری مایکروسافت چندان جالب نیستند البته نه همشون میگم اغلبشون مثل روم و هیچ وقت به انحصاری های سونی نمیرسن در کل بازی کسل کننده ای به نظر میرسه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه