منتقدان درباره‌ی اسپایدرمن جدید چه نظری دارند؟

۱۱ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

کمتر از یک هفته تا اکران رسمی اولین فیلم اسپایدرمن ساخته‌ی مارول باقی مانده است. با این حال، منتقدان صنعت سینما، فیلم را دیده و نظرات خودشان را درباره‌ی این فیلم منتشر کرده‌اند. فیلم «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) در دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد؛ یعنی بخشی از مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی مارول است. «تام هالند» (Tom Holland) نقش اسپایدرمن را در این فیلم بازی می‌کند. او هم‌چنین قرار است به عنوان اسپایدرمن، به بازی در فیلم‌های مارول ادامه دهد و از همین حالا حضورش در قسمت سوم «انتقام‌جویان» (Avengers 3: Infinity War)‌ تایید شده است.

نظر بیشتر منتقدان درباره‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming مثبت بوده است. بیشتر منتقدان به بازی بسیار خوب تام هالند اشاره کرده‌اند و طبق گفته منتقدان هم‌چنین «مایکل کیتون» (Michael Keaton) در نقش ضدقهرمان فیلم، بسیار خوب از آب درآمده است.

در ادامه، خلاصه‌ای از نظرات منتقدان نسبت به فیلم Spider-Man: Homecoming را برای‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم.

«جان دفور»، منتقد The Hollywood Reporter:

“از همان ابتدای فیلم (که «ماریسا تومی» در نقش عمه می بسیار در آن می‌ًدرخشد) گرفته تا پایان هیجان‌انگیز و تاثیرگذار فیلم، همه چیز بسیار خوب است. ولی تمام مدتی که مشغول تماشای فیلم هستید، نمی‌توانید از این موضوع چشم‌پوشی کنید که مارول مجموعه‌ای از نویسنده‌ها و تهیه‌کننده‌ها را به خدمت گرفته تا اسپایدرمن را هم به هر قیمتی در دنیای بزرگ سینمایی خودش جای دهد و بتواند تا حد ممکن از آن پول دربیاورد. دخالت مارول در فیلم کاری کرده است تا پایان آن، شبیه به پایان آیرون من ۳ شود: شخصیتی که می‌خواهد هم با دوستان جدید قهرمانش که حسابی زرق و برق دارند،‌ بپرد، و هم یک شخصیت دوستانه و کودکانه باقی بماند. به عنوان یک طرفدار اسپایدرمن، انتظار دارم فیلم دوم این مشکل را برطرف کند.”

 

«لیاه گرین‌بلت»، منتقد Entertainment Weekly:

“با اینکه داستان و روند آن کم و بیش تکراری هستند، ولی این فیلم با شخصیت‌های‌اش، چیز جدیدی رو می‌کند: شخصیت‌های جدیدی مثل عمه می که «ماریسا تومی» آن را بازی می‌کند و «میشل»، که از نظر شخصیتی، تازه و مدرن است و احساس نمی‌کنید آن را در فیلم‌های تین‌ایجری دیگر دیده‌اید. حضور شخصیت‌های دیگر فیلم‌های مارول در فیلم، واقعا جالب است.”

 

«مت گولدبرگ»، منتقد Collider:

“بازگشت به خانه، کاملا با دیگر فیلم‌های اسپایدرمن فرق می کند، و این فرق کردن بسیار بهتر است. روابط بین شخصیت‌ها برای‌تان مهم هستند، مثل رابطه‌ی پیتر و ند یا همکلاسی‌های پیتر، مثل زندایا و دوستش میشل. حتی ضدقهرمان فیلم هم بسیار خوب است. مایکل کیتون واقعا در نقش والچر ترسناک است، ولی می‌توان با او و انگیزه‌هایی که دارد، ارتباط برقرار کرد. شاید هدف ضد قهرمان فیلم، «نابودی دنیا» نباشد، ولی فکر می‌کنم که آدم بدهایی که هدف‌هایی ساده‌تر دارند، جذاب‌تر هستند.”

 

«جیم وج‌وودا»، منتقد IGN:

“مثل بهترین کمیک‌های اسپایدرمن، «اسپایدرمن بازگشت به خانه» هم مجموعه‌ای از ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده‌ی ابرقهرمانی و یک قصه‌ی شیرین است؛ قصه‌ی کودکی که می‌توان با مشکلات ساده‌ی او، کاملا ارتباط برقرار کرد؛ البته مشکلات غیر قهرمانی او. واقعا منتظر هستیم تا اسپایدرمن تام هالند را دوباره روی پرده‌ی سینما ببینیم.”

 

«شان اوکانل»، منتقد Cinemablend:

“اسپایدرمن: بازگشت به خانه همه چیز را درست درآورده است. این فیلم، وظیفه‌ی سخت وارد کردن یک شخصیت جدید را به دنیای مارول، به خوبی انجام می‌دهد. بازگشت به خانه هم‌چنین پر از ارجاعات مختلف به کمیک‌ها است که احتمالا در فیلم‌های بعدی اسپایدرمن یا مارول، رو می‌شوند. در این فیلم به دنبال جملات معروف اسپایدرمن و ضدقهرمان‌های معروف کمیک‌های او، ارجاعات به فیلم‌ها و دنیای انتقام‌جویان و هم‌چنین اشاره به فیلم‌های قبلی مارول بگردید. بازگشت به خانه هم‌چنین بهترین پایان را در تمام فیلم‌های مارول دارد. اسپایدرمن باید از همان ابتدا در دنیای مارول جای می‌گرفت؛ جایی که به آن تعلق دارد. مثل اسم فیلم، اسپایدرمن به خانه‌اش بازگشته است و منتظر برنامه‌های بعدی سونی و مارول برای این شخصیت هستیم.”

 

می‌توانید از اینجا، آخرین تریلر Spider-Man: Homecoming را ببینید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Mani

    من که لا این بازیگره خیلی حال میکنم

  2. Avatar شایان

    انتقاد من به این فیلم اینه که چرا سیبیل نداره اسپایدر من 🙂
    میشه در مورد چندتا از ابر قهرمان هایی که سیبیل دارن هم یه چیزایی بنویسی
    و اینکه سیبیل کدوم خفن تره

    1. Avatar رضا چراغی آزاد

      داداچ سیبیل فقط سیبیل آقای امیرحسین میرزایی 🙂 ❤️

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه