مهر ماه اولین آپدیت اصلی ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که ویندوز ۱۰ هفته آینده راهی بازار می‌شود، شرکت مایکروسافت خودش را برای عرضه اصلی‌ترین آپدیت ویندوز ۱۰ در مهر ماه آماده می‌کند.

احتمال دارد در مهرماه اولین آپدیت اصلی ویندوز ۱۰ منتشر شود

براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی سایت Neowin به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد آپدیت اصلی ویندوز ۱۰ را در مهرماه منتشر کند. این آپدیت بیشتر روی پایداری سیستم و بهینه‌سازی آن تمرکز خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت از زمان عرضه نسخه نهایی تا منتشر کردن این آپدیت، زمان مناسبی خواهد داشت و می‌تواند مشکلات این سیستم‌عامل جدید را برطرف کند.

wINDOWS10-UP

در خبرهای گذشته به این موضوع اشاره شده بود که مایکروسافت در حال کار روی یک آپدیت بزرگ برای ویندوز ۱۰ است که Redstone نام دارد. البته بعید به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت در این زمان کم بتواند قابلیت‌های جدیدی به این سیستم‌عامل اضافه کند. مایکروسافت هنوز چیزی درباره اضافه شدن قابلیت‌های جدید در قالب آپدیت‌های مختلف به ویندوز ۱۰ صحبت نکرده است؛ اما قبلا به مواردی اشاره کرده بود که امیدواریم در آینده شاهد اضافه شدن آن‌ها به این سیستم‌عامل باشیم. به‌طور مثال این احتمال وجود دارد که برنامه ارسال پیام اسکایپ برای ویندوز در این آپدیت‌ها عرضه شود. همچنین می‌توانید شاهد امکان نصب شدن برنامه‌های ویندوز ۱۰ روی کارت حافظه هم باشیم. البته این قابلیت قرار بود در نسخه نهایی وجود داشته باشد که فعلا به‌تاخیر افتاده است.
آپدیت جدیدی که می‌خواهد برای ویندوز ۱۰ عرضه شود، در ثبات این سیستم‌عامل روی محصولات مختلف تمرکز خواهد داشت و مایکروسافت می‌خواهد کاری کند که سیستم‌عامل جدیدش روی بیشتر سیستم‌ها به شکل خوبی اجرا شود. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این آپدیت نام ویندوز ۱۰ را به ویندوز ۱۰.۱ تغییر نمی‌دهد. باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که شرکت مایکروسافت درکنار توسعه ویندوز ۱۰ و عرضه آپدیت‌های مختلف برای آن، روی سیستم‌عامل ویندوز سرور ۲۰۱۶ و آفیس ۲۰۱۶ هم کار می‌کند.

منبع: Techradar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه