آیا گوگل نرم‌افزارهای خودش را برای نسخه موبایل ویندوز ۱۰ عرضه خواهد کرد؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل و مایکروسافت رابطه چندان خوبی با یکدیگر ندارند. از طرف دیگر مایکروسافت با اپل رابطه خوبی پیدا کرده و در زمان معرفی آیپد پرو مشاهده کردیم که مایکروسافت نرم‌افزار آفیس را برای آن معرفی کرد. در حالی که فردا شاهد معرفی ویندوز ۱۰ موبایل و محصولات جدید مایکروسافت خواهیم بود، این احتمال وجود دارد که گوگل نرم‌افزارهای خودش را برای این سیستم‌عامل جدید عرضه کند.

شایعات گفته‌اند که شرکت گوگل می‌خواهد نرم‌افزارهای خودش را برای ویندوز ۱۰ نسخه موبایل عرضه کند.

احتمال دارد که مایکروسافت رابطه‌اش را با گوگل بهتر کرده باشد. به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که به عرضه نرم‌افزارهای گوگل روی گوشی‌هایی با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل اشاره می‌کنند. یکی از کاربران سایت Reddit گفته که گوگل در حال آماده کردن نرم‌افزارهایش برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است. در این خبر به ویندوز ۱۰ موبایل اشاره نشده است. در این اطلاعات گفته شده که کاربران از طریق مرورگر اینترنتی می‌توانند به برنامه‌های Hangouts، YouTube، Drive و Docs دسترسی داشته باشند. این موضوع باعث می‌شود که کاربران ویندوز ۱۰ موبایل هم بتوانند از طریق مرورگر اینترنت به راحتی به برنامه‌های گوگل دسترسی پیدا کنند.

این خبر برای افرادی که می‌خواهند گوشی‌های جدید لومیا را خریداری کنند، جالب توجه خواهد بود. در شایعات گفته شده که این احتمال وجود دارد شرکت گوگل در کنفرانس مایکروسافت که فردا برگزار می‌شود، نرم‌افزارهای خودش را برای ویندوز ۱۰ موبایل معرفی کند.

انتظار داریم که در کنفرانس فردا گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL، بند ۲ و تبلت سرفیس پرو ۴ معرفی شوند.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar رهگذر

    خدا کنه این کار نشه! امروز قبلت اندرویدی رو چند دقیقه امتحان کردم واقعا فاجعه بود همش هنگ و ارو که من اصلا تا حالا نه دیده بودم نه شنیده بودم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه