اولین نسخه‌ی آزمایشی آفیس ۲۰۱۹ عرضه شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آفیس ۲۰۱۹

اولین نسخه‌ی پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۹ رسما عرضه شده است؛ البته نه برای همه. مایکروسافت نسخه‌ی جدید آفیس را به صورت آزمایشی و به اسم Office 2019 Commercial Preview عرضه کرده است. همانطور که از اسم این نسخه پیداست، پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۹ فعلا فقط در دسترس شرکت‌ها قرار خواهد گرفت.

شرکت‌هایی که از کامپیوترهای شخصی و البته فقط ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، می‌توانند از مایکروسافت درخواست یک نسخه‌ی آزمایشی آفیس ۲۰۱۹ را داشته باشند.

شرکت‌هایی که از کامپیوترهای شخصی و البته فقط ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، می‌توانند از مایکروسافت درخواست یک نسخه‌ی آزمایشی آفیس ۲۰۱۹ را داشته باشند. مایکروسافت گفته است که نسخه‌ی پیش‌نمایش را برای مک هم در ماه‌های آینده عرضه خواهند کرد.

نسخه‌ی آزمایشی آفیس ۲۰۱۹ پیشرفت‌های و قابلیت‌هایی جدید را به نرم‌افزارهایی مثل Word، Excel، PowerPoint، Outlook و دیگر اپ‌های بسته‌ی آفیس می‌آورد؛ قابلیت‌هایی که مایکروسافت می‌گوید به شما این اجازه را می‌دهند تا در زمان کمتری، محتوای بهتری خلق کنید. پشتیبانی بهتر از قلم‌های هوشمند در تمام نرم‌افزارهای آفیس، مثل حساسیت به فشار و زاویه‌ی قلم‌ها، از قابلیت‌های جدید آفیس ۲۰۱۹ است. فرمول‌ها و چارت‌های جدیدی به اکسل اضافه شده‌اند و قابلیت‌های نمایشی پاورپوینت جدید هم بیشتر شده‌اند.

مایکروسافت در توضیح این نسخه‌ی آزمایشی آفیس ۲۰۱۹ گفته است که آن را فعلا فقط در اختیار شرکت‌هایی قرار می‌دهد که برنامه دارند نسخه‌ی نهایی آفیس ۲۰۱۹ را از مایکروسافت خریداری کنند و در شرکت به کار گیرند.

اگر یک شرکت هستید و می‌خواهید آفیس ۲۰۱۹ و قابلیت‌های جدید آن را تست کنید، می‌توانید از این جا درخواست خود را ثبت کنید.

منبع: Beta News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه