نسخه‌ی بازی سال Fallout 4 یک ماه دیگر عرضه خواهد شد

۲۲ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «بتسدا» (Bethesda) خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی کامل جدیدترین شماره‌ی مجموعه بازی‌های فال‌آوت داده است. نسخه‌ی کامل فال‌آوت ۴ (Fallout 4)، «نسخه‌ی بازی سال» نام گرفته و قرار است در روز ۲۶ سپتامبر روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

نسخه‌ی بازی سال فال‌آوت ۴ (Fallout 4: Game of the Year Edition) تمام محتوای دانلودی که تا به حال برای این بازی عرضه شده بود را در خودش جای داده است. این محتوای اضافه شامل بسته‌های زیر است:

  • Automatron
  • For Harbor
  • Wasteland Workshop
  • Contraptions Workshop
  • Vault-Tec Workshop
  • Nuka World

استودیوی بازی‌سازی بتسدا از زمان عرضه‌ی بازی تا امروز، بروزرسانی‌های رایگانی هم برای فال‌آوت ۴ عرضه کرده بود. این بروزرسانی‌ها همه در نسخه‌ی کامل وجود خواهند داشت.

در کنار اعلام این خبر، بتسدا هم‌چنین گفت که می‌خواهند به مناسبت عرضه‌ی نسخه‌ی بازی سال فال‌آوت ۴، نسخه‌ی Pip-Boy Edition این بازی را دوباره عرضه کنند. پیدا کردن این نسخه‌ی کلکسیونی به هنگام عرضه‌ی فال‌آوت ۴ کار آسانی نبود و نسخه‌ی Pip-Boy Edition قبل از عرضه تمام شده بود.

نسخه‌ی بازی سال فال‌آوت ۴ به اندازه‌ی یک بازی کامل، یعنی همان ۶۰ دلار، قیمت‌گذاری شده است. نسخه‌ی Pip-Boy Edition این بازی هم ۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    دی ال سی فار هاربورش لیاقت اینو داره به فیلم تبدیل بشه واقن خیلی زیبا و رمز الود بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه