[بروزرسانی] نسخه‌ی بتای اندروید N از همین حالا در اختیار کاربران

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بروزرسانی: دیشب خبری منتشر شد که نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل اندروید N در اختیار تمام کاربرانی که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند قرار خواهد گرفت. اما حالا مشخص شده فقط کاربرانی که از گوشی‌های نکسوس استفاده می‌کنند این قابلیت برای‌شان درنظر گرفته شده است. بزودی نحوه‌ی استفاده از این نسخه‌ی بتا در قالب پستی جداگانه آموزش داده خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

امشب و در جریان کنفرانس سالیانه‌ی Google IO خبر جالبی منتشر شد. خیلی‌ها منتظر بودند تا ببینند برنامه‌ی گوگل برای جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل‌ اندروید چیست و قرار است کاربران دستگاه‌هایی که به این سیستم‌عامل مجهز شده‌اند، در سال جاری با چه پدیده‌ای مواجه بشوند.

یکی از اتفاقات جالب کنفرانس امشب رونمایی از امکان نام‌گذاری اندروید N توسط خود کاربران بود. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایتی که گوگل تدارک دیده، نام‌هایی که به‌نظرشان جذاب می‌رسد را پیشنهاد بدهند و در نهایت هم بعد از رای‌گیری نامی که از همه محبوب‌تر بوده به‌عنوان نام اندروید بعدی انتخاب می‌شود.

اما از جمله قابلیت‌های جالب دیگری که برای اندروید N در نظر گرفته شده، امکان استفاده از نسخه‌ی بتای آن توسط تمام کاربران دستگاه‌های اندرویدی است. می‌خواهید ببینید استفاده از اندروید N چطور تجربه‌ای می‌تواند باشد؟ نسخه‌ی بتای عمومی جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید از همین امروز در اختیار تمام کاربران دستگاه‌های اندرویدی قرار گرفته است. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایتی که مخصوص دانلود نسخه‌ی بتای اندروید N راه‌اندازی شده است و وارد شدن به حساب کاربری‌ گوگل‌شان، نسخه‌ی بتای اندروید جدید را دانلود کنند.

هدف گوگل از این برنامه جامع و عمومی کاملا مشخص است. هدف مدیران گوگل از برنامه‌ی عمومی نسخه‌ی بتای اندروید N این بوده که با استفاده از بازخوردهای کاربران از نتیجه‌ی کارشان مطمئن بشوند و به این ترتیب در اوایل پاییز امسال کامل‌ترین و کم‌نقص‌ترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید را در اختیار کاربران‌شان قرار بدهند. البته گوگل قول نداده تا نسخه‌ی بتای اندروید N به‌حد کافی باثبات باشد تا کاربران در استفاده از آن دچار مشکلات جدی نشوند. پس توصیه می‌کنیم اگر ساختار اندروید N خیلی برای‌تان اهمیت ندارد فعلا دنبال دانلودش نروید. این نسخه‌ی بتا می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی که در زمینه‌ی طراحی اپلیکشین فعالیت می‌کنند و قصد دارند از معماری سیستم‌عامل جدید بیش‌تر بدانند، جذاب‌تر باشد.

بهرحال اندروید N در حال حاضر آن‌قدر کامل هست که گوگل آن را برای تجربه‌ی تمام کاربران‌اش کافی دیده. اگر به‌هر دلیلی کنجکاو هستید تا از ساختار اندروید جدید بیش‌تر بدانید، می‌توانید همین حالا نسخه‌ی بتای آن را دانلود کنید.

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar MSS

    سلام ببخشید این اپدیت روی دستگاه هایی ک اپدیت اندروید ۵ و ۶ براشون نیومده هم قابل نصبه؟با تشکر لطفا جواب بدید و بی زحمت لینک دانلودش رو هم بذارید
    مرسی دیجی کالا مگ D:

  2. Avatar میلاد REAL

    بعد عمری با بدبختی یه گوشی گرون قیمت خریدم جرات ندارم از این کارا کنم باهاش
    الان توی پر قو خوابوندمش 😀

  3. Avatar armin.jouyandeh

    سلام . لطفا آدرس سایت رو میزارید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه