نسخه‌ی کامل فاینال فانتزی ۱۵ محتوای کاملا جدیدی دارد؛ تریلر آن را ببینید

۲۶ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «اسکوئر انیکس» از نسخه‌ی کامل «فاینال فانتزی ۱۵» رونمایی کرده است. نسخه‌ی کامل این بازی Final Fantasy XV: Royal Edition نام گرفته است و همزمان با نسخه‌ی کامپیوتر، در روز ششم مارس سال جاری میلادی، روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود. نسخه‌ی Royal Edition فاینال فانتزی ۱۵ با قیمت ۵۰ دلار وارد بازار می‌شود.

نسخه‌ی Royal Edition فاینال فانتزی ۱۵ با قیمت ۵۰ دلار در روز شش مارس وارد بازار می‌شود.

هم نسخه‌ی کامپیوتر این بازی و هم نسخه‌ی Royal Edition تمام محتوای دانلودی فاینال فانتزی ۱۵ را در خود جای داده‌اند؛ طوری که به غیر از بازی اصلی و آپدیت‌های آن، بیش از ۲۰ محتوای دانلودی به این دو نسخه اضافه شده است.

بسته‌های الحاقی Episode Gladiolus، Episode Prompto، Episode Ignis و Comrades در این دو نسخه به همراه سلاح‌ها، لباس‌ها و آیتم‌هایی که به صورت جداگانه عرضه شده بودند، در دو نسخه‌ی جدید فاینال فانتزی ۱۵ وجود خواهند داشت.

فقط هم محتوای دانلودی گذشته نیست، قابلیت‌ها و بخش‌های جدیدی هم به بازی اضافه شده است. برای مثال نقشه‌ی شهر نابود شده‌ی Insomina گسترش یافته است و چند غولآخر جدید در آن قرار گرفته. هم‌چنین قایق بازی را می‌توان به صورت آزادانه کنترل کرد و مناطقی جدید در بازی رفت.

یک دوربین جدید اول شخص هم به بازی اضافه شده است.

عکس روی جلد Final Fantasy XV: Royal Edition توسط «یوشیتاکا آمانو» طراحی شده است. اگر نسخه‌ی معمولی فاینال فانتزی ۱۵ را در اختیار دارید و می‌خواهید محتوای Royal Edition را به آن اضافه کنید، می‌توانید یک بسته‌ی دانلودی جداگانه به اسم Royal Pack را از فروشگاه پلی‌استیشن یا فروشگاه ایکس‌باکس به قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید.

در ادامه تریلر رونمایی Final Fantasy XV: Royal Edition و تصاویری از آن را برای‌تان قرار داده‌ایم.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه