نسل جدید آیپاد تاچ ۱۴ جولای عرضه می‌شود

۲۱ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اخبار منتشر شده، اپل قصد دارد نسل جدیدی از آیپاد تاچ این شرکت را در تاریخ ۱۴ جولای (۲۳ تیر امسال) معرفی و در بازار عرضه کند.

براساس اخبار منتشر شده، احتمالا نسل جدید آیپاد تاچ همراه با پردازنده ۶۴ بیتی سری A در تاریخ ۱۴ جولای (۲۳ تیر امسال) در بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت فرانسوی iGen، این آیپاد تاچ از یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی سری A بهره می‌برد. اما هنوز مشخص نیست کدام نسل از این پردازنده انتخاب خواهد شد. اپل در آیفون ۵s از پردازنده A7 در کنار پردازنده کمکی M7 استفاده کرده بود؛ براین اساس به‌نظر می‌رسد این پردازنده گزینه مناسبی برای استفاده در نسل جدید آیپاد تاچ شرکت اپل باشد.

پیش از این اپل در آخرین نسل آیپاد تاچ خود از پردازنده ۳۲ بیتی A5 استفاده کرده بود. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که آخرین نسل آیپاد تاچ و آیفون ۵c تنها گجت‌های iOS هستند که هنوز از پردازنده ۳۲ بیتی بهره می‌برند. این در حالی است که براساس گزارش‌های منتشر شده، احتمالا آیفون ۵c هم پاییز امسال با آیفون ۶c جایگزین خواهد شد.

ipod

احتمالا در نسل جدید آیپاد تاچ رنگ‌های طلایی، آبی تیره و صورتی وجود دارد. البته افزایش تنوع در رنگ‌ها برای آیپاد نانو و آیپاد شافل هم روی خواهد داد. همچنین براساس شنیده‌ها جزییات سخت‌افزاری و مشخصات فنی این آیپادها تغییر نخواهند کرد و تنها شاهد تنوع رنگ آن‌ها خواهیم بود. انتظار می‌رود شرکت اپل نسل جدید آیپاد تاچ با پردازنده ۶۴ بیتی سری A را ۱۴ جولای (۲۳ تیر امسال) معرفی کند. این تاریخ پس از انتشار یک تیزر تبلیغاتی در آیتونز ۱۲.۲ فاش شده است.

منبع: Appleinsider

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه