در مورد نشریه‌ی چاپی دیجی‌کالا چه نظری دارید؟

۱۲ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دیجی‌کالا

در مدتی که با نشریه‌ی چاپی دیجی‌کالا همراه شما بودیم، تلاش کردیم با انتشار جدیدترین اخبار، معرفی کالاهای گوناگون و گردآوری مطالبی که مخاطبان ما را برای خرید بهتر راهنمایی می‌کنند، گامی مؤثر در جهت نزدیک‌تر شدن به اعضای خانواده‌ی بزرگ دیجی‌کالا برداریم. شناخت مخاطب نشریه‌ی چاپی و در کل فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و نیازهای او همواره یکی از دغدغه‌های ما بوده است. ما در نشریه‌ی چاپی دیجی‌کالا همواره سعی داریم با کسب شناختی درست از مخاطبانمان، مطالبی جذاب و جالب توجه را برای آن‌ها گردآوری کنیم. در همین راستا تصمیم گرفتیم با طرح یک نظرسنجی کوتاه، علایق و نیازهای خوانندگان این نشریه را بهتر بشناسیم. بدون شک شناخت بهتر از مخاطبان می‌تواند در نزدیک‌تر شدن ما به خوانندگانمان مفید باشد. برای شرکت در نظرسنجی دکمه‌ی «شروع مسابقه» را بزنید.

[quiz id=’28’]

دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    خیلی ممنون از سایت مفیدتون عالی هستین شما

  2. Avatar امیرحسین علیدادی

    با سلام
    به نظره بنده ک بیشتره عمرمو مجله خوندم و همیشه پولای توی جیبم از بچگی صرفه خرید مجله های مختلف میشده , اگه میخایین وارد بحث چاپ مجله بشید این چند تا نکته رو مد نظر قرار بدید :
    اول اینکه از نظره گرافیکی فوق العاده خلاق و متفاوت کار کنید و یه فرمت خاصه مخصوصه خودتون رو به جلد مجله بدید که همیشه بمونه و همه با اون ظاهر بشناسنش بگن ععع اون مجله دیجی کالاست !!!
    دوم اینکه اگه قراره چاپش کنید سعی کنید از جنس کاغذ و کیفیت چاپ خوب استفاده کنید که خواننده جذب بشه بچسبه محکم پای مجله و حتی اگه شده از کاغذ بازیافتی با کیفیت بالا که خواننده از تلمبار شدن شماره های مجله گوشه خونش افسرده نشه بلکه خیلی راحت اونارو بده واسه بازیافت و نگرانه چیزیم نباشه که حالا کلی درخت از بین رفته !
    سوم اینکه از عکسای زیاد تو مطالبتون استفاده کنید چون اگه حجم زیادی غالب بشه کسل کننده میشه .
    چهارم اینکه اگه به صورت چاپیه دوهفته نامه باشه بهتره و اگه به صورت دیجیتالی باشه هفته نامه باشه خب ترجیحا به خاطره به روز تر بودن اطلاعاتش بهتره
    ولی خواهشا لطفا وقتی شروع کردید که من مطمئنم عالی عمل میکنید مجله رو وارد بحثای کسل کننده اقتصادی نکنید و با نشریه دیجی کالا مردمو از همه کار و زندگیشون جدا کنید که مدتی ک دارن نشریه رو میخونن لذت ببرن و حال و هواشون عوض شه و لطفا بحثه قیمت رو فراموش نکنید و به نظره بنده یه قیمته مناسب رو برای مدته زیاد ثابت نگه دارید .

    از قبل متشکرم ازینکه به نظره بنده توجه میکنید.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه