هکرهای چینی به لوپ‌پی نفوذ کردند، سامسونگ پی در امان است

۱۶ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هکرهای چینی به لوپ‌پی سرویسی که پرداخت‌های سامسونگ از طریق آن انجام می‌شود، حمله کرده‌اند.

«لوپ‌پی» (LoopPay) نام سرویسی است که پرداخت‌های موبایلی سامسونگ از طریق آن انجام می‌شود. براساس خبری منتشر شده در نیویورک تایمز، به نظر می‌‌رسد هکرهای چینی توانسته‌اند به لوپ‌پی نفوذ کرده و کنترل آن را به دست بگیرند. این موضوع در عده‌ی زیادی از افراد ایجاد نگرانی کرده؛ آنها فکر می‌کردند هکرها می‌توانند به Samsung Pay هم دسترسی پیدا کرده و اطلاعات شخصی مربوط به پرداخت‌هایشان را بدزدند.

به دنبال این ماجرا، سامسونگ بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن توضیح داده که هیچ خطری سامسونگ پی را تهدید نمی‌کند. در این بیانیه نوشته شده: “اولین چیزی که باید بدانید این است که سامسونگ پی تحت تاثیر قرار نگرفته و هیچ گونه اطلاعات شخصی مربوط به پرداخت‌ها درز نکرده است. این حمله‌ی سایبری، شبکه‌ی اداری لوپ‌پی را هدف قرار داده که شبکه‌‌ی آن به طور فیزیکی از سامسونگ جدا است.”

براساس این گزارش، هدف این هک، اداره‌ی لوپ‌پی بود، بدین معنی که آنها می‌توانند به ایمیل‌های درون‌سازمانی شبکه‌ی لوپ‌پی دسترسی پیدا کنند و این داده‌ها هیچ ارتباطی با سامسونگ ندارند. شبکه‌‌ی سامسونگ پی توسط شرکت سامسونگ اداره می‌شود و به‌طور فیزیکی از لوپ‌پی مجزا است.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. میزیسپور

    خو یعنی چی؟ ب ما چه آخه.مثلا خبر مهمی دادی؟

    1. میزیسپور

      واقعا.گل گفتی عزیزم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه