نقد و بررسی اپلیکیشن Cleanz؛ ساده‌ترین راه برای پاکسازی گالری عکس آیفون

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
نقد و بررسی اپلیکیشن Cleanz

ممکن است هر ماه صدها عکس با آیفون خود بگیریم و سپس آن‌ها را روی شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توییتر و فیسبوک منتشر کنیم. صدها اپلیکیشن ویرایش عکس هم وجود دارند که می‌توانیم پیش از انتشار عکس از آن‌ها برای ادیت کردن تصاویر بهره بگیریم. اغلب این اپلیکیشن‌ها هم نسخه‌های جدیدی از عکس‌ها را تولید و در گالری عکس‌های آیفون ذخیره می‌کنند. علاوه بر این ممکن است به دلایل مختلف از صفحه‌نمایش آیفون یا اپل واچ خود اسکرین‌شات بگیریم. گاهی هم روی توییتر، فیسبوک یا وب به عکسی برمی‌خوریم که دوست داریم آن را ذخیره کنیم. تمام این فایل‌ها در Camera Roll آیفون ذخیره شده و در نهایت آن را به محلی در هم و بر هم و ناخوشایند تبدیل خواهند کرد. اپلیکیشن Cleanz یک اپلیکیشن بسیار ساده و زیبا برای آیفون است که اجازه می‌دهد عکس‌های بیهوده‌ای را که در Camera Roll آیفون تلنبار شده‌اند پاکسازی کنید. با مدرسه عکاسی موبایل دیجی‌کالا مگ و بررسی اپلیکیشن Cleanz همراه باشید.

 اپلیکیشن Cleanz به شما کمک می‌کند به‌سادگی از شر عکس‌های اضافی آیفون خود خلاص شوید.

اپلیکیشن Cleanz به شکل بسیار زیبایی طراحی شده و رویکرد ساده‌ای دارد. این اپلیکیشن اجازه می‌دهد تصاویر موجود در گالری عکس‌های خود را به‌آسانی یک‌به‌یک بازبینی کرده، با کشیدن انگشت به سمت بالا (Swipe Up) آن‌ها را نگه‌داشته یا با کشیدن انگشت رو به پایین (Swipe Down) مستقیما آن‌ها را به زباله‌دان (Trash) بفرستید. رابط کاربری اپلیکیشن Cleanz بسیار تمیز و مینیمال است تا تمرکز را به‌طور کامل روی نمایش تصاویر موجود در Camera Roll قرار دهد. می‌توانید گالری تصاویر خود را برحسب آلبوم‌های متفاوت بررسی کنید، ترتیب زمانی نمایش عکس‌ها را معکوس کنید یا حتی تنها به گردش در میان اسکرین‌شات‌های گرفته‌شده از خود گوشی بپردازید. برای مثال می‌توانید تنها به گردش و بازبینی پوشه‌ی Instagram بپردازید و عکس‌های بیخود آن را به زباله‌دان انتقال دهید. یا به شکلی مشابه تنها اسکرین‌شات‌هایی را که از صفحه‌ی اپل واچ گرفته‌اید ببینید، موارد ضروری آن‌ها را جدا کرده و مابقی را به زباله‌دان بفرستید.

۰۱ - نقد و بررسی اپلیکیشن Cleanz

اپلیکیشن Cleanz همچنین اجازه می‌دهد با نگه‌داشتن انگشت روی صفحه‌نمایش پیش‌نمایش بزرگتری از تصاویر را ببینید. در آیفون ۶s و آیفون ۶s Plus امکان استفاده از ۳D Touch هم وجود دارد. این قابلیت بسیار خوبی است ولی ما ترجیح می‌دادیم با برداشتن انگشت پیش‌نمایش تصویر هم بسته می‌شد. در حال حاضر شما باید برای دیدن پیش‌نمایش انگشت را رو عکس گذاشته و نگه‌دارید و برای بستن آن روی دکمه‌ی X پایین صفحه ضربه بزنید. این شیوه نیاز به یک مرحله‌ی اضافی دارد و طبیعتا زمان بیشتری را می‌گیرد. این اپلیکیشن همچنین به یک ویجت مجهز شده که تعداد عکس‌هایی را که در امروز و هفت روز اخیر گرفته‌اید نمایش می‌دهد. می‌توانید با ضربه زدن روی این ویجت به‌سرعت اپلیکیشن Cleanz را باز کرده و بازبینی این عکس‌ها بپردازید. اگر جزو افرادی هستید که عکس‌های زیادی گرفته یا ذخیره می‌کنند به نظر می‌رسد اپلیکیشن Cleanz برای شما ارزش پرداخت هزینه‌ای ناچیز را داشته باشد.

Pros

  • رابط کاربری زیبا و آسان
  • امکان بررسی تصاویر بر اساس آلبوم‌های مختلف
  • امکان معکوس کردن ترتیب زمانی نمایش عکس‌ها
  • دیدن پیش‌نمایش عکس با نگه‌داشتن انگشت
  • پشتبانی از ۳D Touch
  • ویجت با امکان نمایش تعداد عکس‌های گرفته شده در روز و هفته

Cons

  • بسته نشدن خودکار پیش‌نمایش عکس

‌‌‌‌

دانلود از اپ استور

منبع: Beautiful Pixels

E3_News

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه