[ویدیو] نقد و بررسی لپ‌تاپ ایسوس G501JW در دیجی‌کالا

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

لپ‌تاپ‌های سری G شرکت ایسوس، دستگاه‌هایی مخصوص انجام بازی‌های کامپیوتری هستند. معمولا در ساخت لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی از قوی‌ترین سخت‌افزارهای موجود استفاده می‌کنند. ظاهر این دستگاه‌ها هم با بقیه لپ‌تاپ‌ها متفاوت است. این دستگاه‌ها معمولا ضخیم و سنگین‌وزن هستند و از مفهوم لپ‌تاپ که دستگاه‌های قابل‌حمل محسوب می‌شوند کمی فاصله دارند. در این میان لپ‌تاپ G501JW ایسوس، با باقی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی کاملا متفاوت است.

با وجود بدنه تماما فلزی از جنس آلومینیوم، این دستگاه کاملا سبک و باریک ساخته شده. وزن دستگاه مقداری کم‌تر از دو کیلوگرم بوده و ضخامت آن حدودا ۲۱ میلی‌متر است. حتی در لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا هم کم‌تر این ابعاد و وزن دیده می‌شود. لپ‌تاپ G501JW تماما به رنگ مشکی بوده و روکش برس خورده دارد. در ادامه می‌توانید نقد و بررسی ویدیویی لپ‌تاپ G501JW را در دیجی‌کالا مشاهده کنید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Ali

    سلام. ممنون از نقد و بررسی. اما میتونست بهتر باشه. مثلا اینکه وزن این لبتاب یخورده بیشتر از دو کیلوگرمه (حدود ۲.۰۴Kg ) که به اشتباه گفته میشه کمتر از دو کیلوگرم. میتونست به نداشتن درایو نوری بخاطر بدنه نازک هم اشاره بشه و یا اینکه میشد به انواع مدل ها و ویژگی های منحصر بفرد هر کدوم به صورت اختصاصی تر اشاره بشه. تو متن بالا هم رنگ به جای “مشکی” نوشته شده “کشکی”! در کل این لبتاب و سری های G501 ایسوس لبتاب های قوی و شیکی و خوشدستی هستند. من به دوستانی که این لبتاب رو میخرند پیشنهاد می کنم از یه خنک کننده لبتاب (Coolpad) خوب هنگام بازی کردن یا کارهای سنگین استفاده کنند. چون بدلیل بدنه نازک سیستم خنک کننده یخورده ضعیفه. ممنون از عاملین سخت کوش دی جی کالا

  2. امیر

    بسیار ممنون از این نقد.
    فقط
    رنگ کشکی، نه رنگ مشکی

  3. علی

    ممنون دیجی کالا بابت نقد و بررسی این لپ تاپ!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه