نمایشگاه خودرو تهران؛ نگاهی به فولکس پاسات

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، شرکت ماموت‌خودرو با دو مدل از محصولات فولکس‌واگن حاضر شد. یکی از این محصولات پاسات (Passat) است که به عنوان سدان خانوادگی بزرگ شهری شناخته می‌شود. انتظار می‌رود با باز شدن سایت ثبت و سفارش، این خودرو به زودی به بازار ایران عرضه شود.

نسل اول فولکس پاسات

نسل اول فولکس پاسات

پیشینه‌ی پاسات به سال ۱۹۷۳ میلادی برمی‌گردد؛ زمانی که نسل اول این خانواده به عنوان مدل B1 به بازار عرضه شد. حالا پس از گذشت ۴۴ سال، ۸ نسل از پاسات معرفی شده و مدلی که ما در نمایشگاه خودرو تهران دیدیم، آخرین مدل از سری محصولات پاسات است. آخرین نسل پاسات با کد B8 شناخته می‌شود و از سال ۲۰۱۵ به روی خط تولید فولکس‌واگن رفته است.

مدلی که در نمایشگاه خودرو حضور داشت به یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی با حجم ۱.۸ لیتر مجهز شده بود که از سامانه‌ی پرخوران توربوشارژ هم بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند حداکثر توان ۱۸۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتون‌متری را تولید کند. هم‌چنین یک گیربکس ۶ سرعته‌ی دوکلاچه این سدان خانوادگی بزرگ و لوکس را همراهی می‌کند.

زبان‌طراحی این خودرو باعث شده تا جذابیت بیشتری نسبت به بسیاری از رقبا داشته باشد. از رقبای خارجی پاسات می‌توانیم به مزدا ۶، هوندا آکورد، رنو تلیزمن، تویوتا کمری و اپتیما GT Line اشاره کنیم. قیمت این خودرو بین ۲۰۰ تا ۲۳۰ میلیون تومان تخمین زده شده که البته همه‌چیز بسته به باز شدن سایت ثبت و سفارش و نرخ روز ارز در بازار دارد. در ادامه می‌توانید کلیپی تبلیغاتی از این خودرو را ببینید.

در کامنت‌ها نظرتان را درمورد این آلمانی هیجان‌انگیز بگویید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. یی

    عمرا به اکسوس برسه

  2. شس

    عالیه

  3. ///mahdispd

    من ک از نزدیک دیدمش باید بگم محو طراحی داخلیش خواهید شد به خصوص کنسولش که سرتاسر دریچه هواست و طراحی سبک افقی داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه