نمایشگاه خودرو ژنو؛ نگاهی به اشکودا فابیا

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نمایشگاه خودرو ژنو

در جریان برگزاری یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای خودرویی جهان یعنی نمایشگاه ماشین ژنو هستیم. در این نمایشگاه نماینده‌های مختلفی از خودروسازهای مطرح دنیا حاضر شده‌اند و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند. یکی از میهمان‌های این مراسم، اشکودا فابیا است.

شاید شنیدن نام اشکودا برای ما کمی غریب باشد اما این خودروساز یکی از برند‌های معروف و نسبتا پرطرفدار در اروپا است. این شرکت خودروسازی متعلق به جمهوری چک است و الیون بار در سال ۱۸۹۵ میلادی تاسیس شد. این خودروساز در سال ۱۹۹۱ به عنوان یکی از زیرشاخه‌های اروپایی گروه فولکس‌واگن درآمد.

حالا این کمپانی با یکی از محصولات جدید خود به نام فابیا در مراسم ژنو حاضر شده است. اشکودا فابیا یک هاچ‌بک شهری مناسب برای خانواده‌های کم‌جمعیت است. این اتومبیل با یک موتور با قدرت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. اشکودا فابیا به یک پیشرانه ۳ سیلندر با حجم ۱ لیتر مجهز شده تا بسته به مدل بتواند حداکثر توان ۶۵، ۷۵ یا ۱۱۰ اسب‌بخار را تولید کند. یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه خوکار، این هاچ‌بک دوست‌داشتنی را همراهی می‌کند.

نظر شما در مورد برند اشکودا چیست؟ آیا این خودروساز در بازار ایران هم می‌تواند شاهد استقبال و موفقیت خوبی از سوی مشتریان باشد؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه