[CES 2016] نمایشگرهای قابل انعطاف ال جی در CES 2016 به نمایش در می‌آیند

۱۴ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
LG New Displays

به‌نظر می‌رسد که شرکت «ال جی» (LG) قصد دارد در نمایشگاه CES 2016 از مدل آزمایشی نمایشگرهای قابل انعطاف خودش رونمایی کند.

ال جی یک صفحه‌نمایش قابل انعطاف ۱۸ اینچی در CES 2016 به نمایش در می‌آورد که می‌توان آن را همانند روزنامه لوله کرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، شرکت ال جی قصد دارد یک نمایشگر انعطاف‌پذیر ۱۸ اینچی را به نمایش در بیاورد. از ویژگی‌های هیجان انگیز صفحه نمایش قابل انعطاف ال جی این است که می‌توان آن را همانند یک روزنامه لوله کرد. این شرکت در CES سال ۲۰۱۵ هم طرح‌های مفهومی این صفحه نمایش قابل انعطاف را منتشر کرده بود و قصد دارد امسال آن را به نمایش در بیاورد.

ساخت صفحه نمایش‌های قابل انعطاف در چند سال گذشته مورد توجه شرکت‌های سونی، سامسونگ و شارپ هم قرار گرفته بود و این شرکت‌ها طرح‌های مخصوص خودشان را داشتند؛ اما به نظر می‌رسد که تکنولوژی جدید ال جی چیز هیجان‌انگیزتری نسبت به محصولات مشابه خودش است و به شکل متفاوت‌تری می‌توان از آن روی موبایل، تبلت و تلویزیون‌های مختلف استفاده کرد. شرکت ال جی گفته که این صفحه نمایش را می‌توان کاملا لوله کرد و در جیب قرار داد یا می‌توان آن را دور محصولات مختلف پیچید.

ال جی در کنار معرفی این صفحه نمایش، تلویزیون‌های جدیدی را هم در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۶ به‌نمایش در می‌آورد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

CES_2016_Slider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی

    Life’s Good

  2. Avatar علی جوادی

    دنیا رو این کره ای ها دارن میگیرن…سامسونگ و ال جی تو همه ی زمینه ها حرف اول رو میزنن…تکنولوژی تموم دنیا مدیون این دو شرکت بوده و هست

  3. Avatar Mohammad

    Oh My God !!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه