نوت ۵ قلم جدیدی خواهد داشت

۲۲ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
سری گوشی‌های نوت شرکت سامسونگ گروهی دیگر از گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت را شامل می‌شوند که از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری بهره می‌برند و با توجه به قلمی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، ویژگی‌های جالب توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
گوشی‌های سری نوت شرکت سامسونگ با داشتن یک قلم که به S-Pen شهرت دارند، ویژگی‌های جالبی را دراختیار کاربران قرار می‌دهند. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد S-Pen جدیدی را برای نوت ۵ عرضه کند.
ویژگی‌هایی که در گوشی‌های دیگر سامسونگ وجود ندارند. سامسونگ با سری نوت بازار فبلت‌ها را در اختیار دارد و برای اینکه بتواند این محصول را بهتر از سایر گوشی‌ها نشان دهد، قابلیت‌های جدیدی را به آن‌ اضافه می‌کند.
به‌تازگی سامسونگ یک پتنت جدید را در سازمان USPTO آمریکا برای ویرایش فایل‌های PDF ثبت کرده است. این پتنت به این موضوع اشاره می‌کند که کاربر می‌تواند روی تلفن‌های همراهی که امکان نوشتن با دست را به‌کاربر می‌دهند، فایل‌های PDF را ویرایش کنند. این پتنت «نوشتن روی PDF» نام دارد و سامسونگ از آن به عنوان برنامه‌ای برای تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و وسایل قابل حمل نام برده که به وسیله آن‌ها می‌توان فایل‌های PDF را مطالعه و به‌صورت عکس ذخیره کرد.
note1
با توجه به این موضوع خبرگزاری‌های چینی به این نکته اشاره کردند که سامسونگ در شهریورماه که گوشی نوت ۵ را معرفی می‌کند، قلم جدیدی را هم برای آن به‌نمایش در می‌آورد. این قلم از ویژگی‌های جدیدی بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران بتوانند کارهای بیشتری به‌وسیله آن انجام دهند. به نظر می‌رسد که یکی از این ویژگی‌ها نوشتن روی فایل‌های PDF باشد که سامسونگ پتنت آن را ثبت کرده است. همچنین این احتمال وجود دارد که بتوان به وسیله این قلم از قابل‌های PDF عکس گرفت. شایعات قبلی به این موضوع اشاره کرده بودند که گوشی گلکسی نوت ۵ دارای یک صفحه‌نمایش UHD با کیفیت ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل است که تراکم پیکسلی ۷۶۲ را به همراه می‌آورد. همچنین این احتمال وجود دارد که این گوشی از یک صفحه‌نمایش خمیده مانند گلکسی S6 اج برخوردار باشد. در ادامه می‌توانید برخی از رندرهای این گوشی را مشاهده کنید.
note4
note3
note2
منبع: PhoneArena
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه