نوروز ۹۶ در دیجی‌کالا مگ، کتاب صوتی گوش کنید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در زندگی‌های امروزی ما برای همه‌چیز فرصت کم است. حتما خیلی از ما آخر هفته‌ها با خودمان فکر می‌کنیم چه خوب می‌شد اگر در هفته‌ای که گذشت فرصتی پیش می‌آمد و می‌توانستیم روح‌مان را بهتر تغذیه کنیم؛ یک فیلم خوب و جذاب ببینیم و حتی از آن هم رویایی‌تر، یک کتاب مفید بخوانیم. اما معمولا بیش‌تر وقت‌ آزادمان را در ترافیک گذرانده‌ایم و در بقیه مواقع هم به اصطلاح دست‌مان بند بوده است. البته این ماجرا برای کسانی که با کتاب صوتی آشنا هستند، بسیار متفاوت است! آن‌ها می‌توانند از وقت‌‌های به ظاهر مرده بیشترین بهره را ببرند.

دیجی‌کالا مگ با همراهی «انتشارات نوین کتاب گویا» نوروز امسال دو هدیه‌ی ویژه برای طرفداران کتاب‌های صوتی دارد. در سال پیش رو می‌توانید دو کتاب «استیو جابز – شیوه های رهبری برای نسل جدید» و «گوگل چگونه کار می‌کند؟» را در فرصت تعطیلات نوروزی و کمی قبل‌تر و بعدترش بشنوید. حتی اگر تا امروز اهل گوش دادن به کتاب‌های صوتی نبوده‌اید، این تجربه‌ را از دست ندهید و از همین امروز شنیدن کتاب‌های صوتی را شروع کنید. به‌زودی خواهید دید که شنیدن کتاب برای‌تان تبدیل به یک عادت شیرین می‌شود.

در سال پیش رو می‌توانید دو کتاب «استیو جابز – شیوه های رهبری برای نسل جدید» و «گوگل چگونه کار می‌کند؟» را در فرصت تعطیلات نوروزی و کمی قبل‌تر و بعدترش در دیجی‌کالا مگ بشنوید.

نسخه‌ی کامل هریک از کتاب‌های صوتی نوروزی دیجی‌کالا مگ در ۱۵ قسمت منتشر می‌شود. وعده‌ی ما: تعطیلات نوروز (۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین)، هرروز و هرشب، همین‌جا.

در کتاب گویای «استیو جابز – شیوه های رهبری برای نسل جدید» به قلم جی. الیوت با زندگی استیو جابز، مرد تاثیرگذار دنیای تکنولوژی و موسس شرکت اپل آشنا می‌شوید. به‌عنوان یک امتیاز مهم برای شنیدن این کتاب، حتما باید به صدای گرم «میکاییل شهرستانی» اشاره کنیم.

در این کتاب از چگونگی تأسیس اپل با همکاری استیو وازنیاک و تولید اولین رایانه شخصی‌شان با عنوان اپل ۱ و ۲ و همچنین درباره چرایی جداییش از اپل در سال ۱۹۸۵ باخبر می‌شویم. همچنین جملات کوتاه آموزنده و تاثیرگذار او را که در نشست‌های مختلف نقل کرده است، می‌شنویم. «موفقیت چیست؟ راز آن چیست؟ چگونه می‌شود رموز آن را لیست کرد؟ آیا امکان دارد این رموز را در قالب یک لوح‌فشرده جمع کرد؟ آیا می‌شود در ساعاتی محدود، مثلا در ۵۶۰ دقیقه، تمامی آنچه انسان برای موفقیت در دنیای تکنولوژی به دنبال آن است، در اختیارش گذاشت؟ اگر بله، برای این مهم باید به سراغ چه کسی رفت و چه الگویی را مورد استفاده قرار داد؟»

کتاب گویای «گوگل چگونه کار می‌کند؟» هم هدیه‌ی دوم دیجی‌کالا مگ و انتشارات نوین کتاب گویاست که علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی را هیجان‌زده می‌کند. در این کتاب با روند رشد و گسترش غول بزرگ تکنولوژی، گوگل آشنا می‌شویم.

«گوگل چگونه کار می‌کند؟» را دو تن از مدیران گوگل یعنی «اریک اشمیت» و «جاناتان روزنبرگ» نوشته‌اند و کتاب صوتی آن را با ترجمه‌ی فاطمه مشایخی و صدای رسای منوچهر زنده‌دل، گوینده و دوبلور باسابقه‌ی کشورمان می‌شنوید.

در روزهای آینده با دیجی‌کالا مگ همراه باشید. سال نو هم پیشاپیش مبارک.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پدرام

    چی شد پس!؟ کجا دنبالش بگردیم؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه