نوکیا دو گوشی جدید با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۶۰ راهی بازار می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HMD در حال ساخت دو گوشی جدید نوکیا است که گفته شده با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۶۰ راهی بازار می‌شوند. براساس اطلاعات منتشر شده این دو تلفن همراه هوشمند با نام‌های نوکیا ۷ و نوکیا ۸ راهی بازار می‌شوند و به احتمال زیاد محصولاتی میان‌رده خواهند بود.

گوشی‌های معرفی نشده‌ی شرکت نوکیا قطعا از نظر ابعاد با هم تفاوت خواهند داشت. شاید یک گوشی با صفحه نمایش Full HD و گوشی دیگر با صفحه نمایش QHD راهی بازار شود. حتی بعید نیست که طراحی دوربین پشت این گوشی‌ها هم تغییر کرده باشد. البته هنوز اطلاعات بیشتری از این موضوع منتشر نشده است.

شایعات می‌گویند که گوشی نوکیا ۸ با لنزهای Carl Zeiss راهی بازار می‌شوند که البته این موضوع هنوز تایید نشده است. احتمال اینکه محصولات جدید به سنسور تشخیص اثر انگشت و تکنولوژی شارژ سریع مجهز شوند بسیار زیاد است.

در ادامه گفته شده که این تلفن‌های همراه هوشمند معرفی نشده بدنه‌ی فلزی یک‌پارچه خواهند داشت و با جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید راهی بازار می‌شوند. به احتمال زیاد در طول هفته‌های آینده خبرهای بیشتری از این دو گوشی به بیرون درز می‌کند و با این محصولات بیشتر آشنا می‌شویم.

منبع: ‌ nokiapoweruser

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ahmad

    وای اگه نوکیا بخاد گوشی اندرویدی قوی بسازه از لحاظ دوربین که هیچی اوله از نظر سخت افزار هم میره بالای سر سامسونگ

  2. Avatar hamedevil4

    سامسونگ در حال خالی کردن جای نوکیا هست پرچمش بالاست نوکیا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه