گوشی نوکیا ۹ چقدر قوی است ؟

۱۴ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی نوکیا 9

شایعات درباره گوشی نوکیا ۹ شرکت HMD Global بسیار زیاد است. تا چند ماه پیش انتظار می‌رفت که این گوشی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد.  با توجه به شایعات گوشی نوکیا ۹ اصلی‌ترین پرچم‌دار این شرکت به حساب می‌آید و ویژگی‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری شگفت‌انگیزی هم برایش در نظر گرفته شده است. حتی گفته شده که این گوشی رقیب خوبی برای گوشی‌های گلکسی و آیفون خواهد بود. امروز یکسری اطلاعات جدیدتر از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده است.

مهم‌ترین ویژگی این تلفن همراه هوشمند استفاده از لنزهای زایس است. گوشی‌های نوکیا در گذشته قدیم هم از لنزهای زایس استفاده می‌کردند. شایعات می‌گویند که گوشی نوکیا ۹ از دوربین پشت استفاده می‌کند که تمام آن‌ها از لنزهای زایس بهره می‌برند. این سه دوربین در حالت‌های واید، تله‌فتو و مونوکروم عکاسی خواهند کرد. گفته شده این سنسورها ۴۱ مگاپیکسلی، ۲۰ مگاپیکسلی و ۹.۷ مگاپیکسلی خواهند بود. دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۴۱ مگاپیکسیل برخوردار است که دیافراگم آن هم تغییر پذیر است و از f/1.5 به f/2.4 تغییر خواهد کرد. لازم به ذکر است که از فلش زنون برای این دوربین‌ها استفاده شده است.

گوشی نوکیا ۹ به صفحه نمایش ۶.۰۱ اینچی با دقت تصویر QHD شده که از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز شده و از گواهی IP68 بهره می‌برد که باعث در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد. در ادامه شایعات گفته شده سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی به زیر صفحه نمایش منتقل شده و باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این تلفن همراه هوشمند با اندروید ۸.۱ راهی بازار خواهد شد.

منبع: pocketnow

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    بازگشت امپراطور .

  2. Avatar Yasin

    این همون گوشیه همه چبز تمامی هست ک همه منتظرش بودیم!

  3. Avatar حسن حسین پور

    ای کاش به جا سه لنز یه دوربین بزرگ میزاشتند به جاش یه لنز بزرگ میزاشتند
    مثل لنز YI

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه