نکسوس بعدی بر اساس LG G4 نخواهد بود

۱۳ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به گوشی‌های سری نکسوس گوگل علاقه دارید، احتمالا تا امروز خبردار شده‌اید که در سال جدید دو گوشی از این سری تولید خواهد شد. یکی از این گوشی‌ها تولیدی هوآوی است و دیگری نیز توسط ال‌جی به بازار می‌آید.

یکی از وبسایت‌های آلمانی به نقل از منابع آگاه ادعا کرده که نکسوس بعدی گوگل که توسط ال‌جی تولید خواهد شد بر اساس LG G4 نخواهد بود.

درگذشته گمان بر این بود که نکسوس تولیدی ال‌جی بر اساس پرچمدار جدید این شرکت یعنی G4 طراحی خواهد شد، اما وبسایت آلمانی AndroidPit به نقل از منابع آگاه ادعا کرده که نکسوس تولیدی ال‌جی شباهتی به پرچمدار این شرکت ندارد. این وبسایت ادعا می‌کند که ال‌جی و گوگل طراحی کاملا جدیدی برای این گوشی در نظر دارند. از ابتدای معرفی گوشی‌های نکسوس، تمامی آن‌ها (به جز نکسوس ۶) بر اساس پرچمداران گوشی‌های اندرویدی طراحی شده‌اند. نکسوس وان بر اساس HTC Desire، نکسوس S بر اساس Galaxy S، گلکسی نکسوس بر اساس گلکسی S2، نکسوس ۴ بر اساس LG Optimus G و نکسوس ۵ نیز بر اساس LG G2 طراحی شده بود.

Nexus1

در نکسوس ۶ گوگل تصمیم گرفت که این رویه را متوقف کند و هر چند این گوشی شباهت زیادی به موتو اکس ۲۰۱۴ موتورولا داشت، اما وجه تمایزهایی نیز میان آن‌ها مشاهده می‌شد. اگر گزارش امروز صحیح باشد، به نظر می‌رسد که این سیاست در نکسوس امسال نیز ادامه پیدا خواهد کرد. وبسایت AndroidPit در انتها افزوده که نکسوس جدید فعلا با نام Nexus 5 (2015) شناخته می‌شود. این گزارش اشاره ای به نکسوس تولیدی هوآوی و جزئیات طراحی آن نداشته است. پیشبینی می‌شود که نکسوس‌های جدید چون سالیان قبل در پاییز امسال و همراه با آخرین اندروید گوگل به بازار عرضه شوند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه