نکسوس ۶P از بدنه تمام فلزی بهره می‌برد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال زیاد فردا گوشی‌های جدید نکسوس معرفی خواهند شد. تا این لحظه شایعات زیادی درباره این گوشی‌ها منتشر شده است. می‌دانیم که این محصولات نکسوس ۵X و نکسوس ۶P نام دارند.

به‌تازگی اطلاعاتی از گوشی نکسوس ۶P شرکت هوآوی منتشر شده که به واسطه آن‌ها این محصول از یک بدنه کاملا فلزی و صفحه نمایشی با Gorilla Glass 4 بهره می‌برد.

امروز اطلاعات جدیدتری از گوشی نکسوس ۶P منتشر شده است. این اطلاعات از تصاویری به‌دست آمده که مربوط به معرفی این گوشی می‌شوند. براساس اطلاعاتی که از این تصاویر به‌دست آمده، گوشی نکسوس ۶P اولین تلفن همراه نکسوس با بدنه تمام فلزی خواهد بود. همچنین مشخص شده که برای صفحه نمایش این گوشی از Gorilla Glass 4 استفاده شده تا در برابر خط و خش مقاوم باشد.
با توجه به تصاویر مشخص شد که این گوشی از صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت WQHD و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بهره می‌برد. همچنین برای آن از سنسور تشخیص اثر انگشت و یک باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است. دو عدد بلندگو در پنل جلویی گوشی قرار گرفته و USB Type-C هم روی آن دیده می‌شود. این گوشی قرار است با اندروید ۶.۰ راهی بازار شود.
تا این لحظه مشخص شده که گوشی نکسوس ۶P با حافظه داخلی‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار می‌شود و در رنگ‌های آلومینیومی، خاکستری، آبی یخی و طلایی عرضه خواهد شد. البته مدل طلایی رنگ فعلا در ژاپن عرضه خواهد شد.
درحالی که اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر شده، فردا به شکل رسمی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

nexusp6-1 nexusp6-2 nexusp6-3 nexusp6-4 nexusp6-5

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه