[ویدیو] نگاه اولیه به ال‌جی G5 در دیجی‌کالا مگ

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه کمتر از دو هفته از معرفی رسمی ال جی مدل G5 در جریان  MWC 2016 می‌گذرد، دیجی‌کالا توانست میزبان پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی باشد.

LG G5 از یک صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی با دقت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد که تراکم پیکسلی بیش‌تری در مقایسه با گوشی G4 دارد. ال‌جی کلید خاموش و روشن کردن گوشی را به حسگر تشخیص اثر انگشت مجهز داده است. ال‌جی دو دوربین اصلی برای پشت گوشی G5 در نظر گرفته که یکی از آن‌ها ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید عریض ۱۳۵ درجه دیگری هم ۱۶ مگاپیکسلی است. از این دوربین‌ها می‌توان به شکل مجزا هم استفاده کرد. پرچم‌دار جدید LG به شکل ماژولار طراحی شده و کاربران با فشردن کلیدی که در کنار گوشی تعبیه شده، می‌توانند قسمت پایینی بدنه را جدا کنند. با خارج کردن این قسمت، باتری هم بیرون می‌آید و با قرار دادن باتری روی ماژول بعدی، می‌توان دوباره گوشی را روشن و از قابلیت‌های ماژول جدید بهره برد.

حتما شما هم علاقه دارید که هر چه زودتر این گوشی را ببینید و بیش‌تر با قابلیت‌هایش آشنا شوید. پس با دیجی‌کالا مگ در ویدیوی نگاه اولیه به LG G5 همراه شوید.

Digi_Buy_Label5

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۴ دیدگاه
  1. Avatar قالب بتن

    سلام. گوشی خوبیه. من ال جی ۴X داشتم و تجربه خدمات گارانتی ایده آل ال جی ر و داشتم.بعد از دومین بار که گوشی در اواخر دوره گارانتی دوساله صداش قطع شده بود و مشکلش برطرف نشده بود، من رو به مرکز تعمیرات ولیعصر معرفی کردند تا تعمیرکار جدیدی با دیدگاه متفاوت گوشی رو تعمیر کنه. خب البته دقیقاً این روش جواب داد و از اون زمان تا حالا که دوسال هم از اتمام گارانتی گذشته مشکلی پیش نیومده.
    گارانتی دوساله علاوه بر اینکه اعتماد سازنده رو نسبت به محصولی که تولید کرده میرسونه، از دیدگاه یک خرید اقتصادی بهترین گزینه براس انتخاب یک گوشیه، چون با این رشد سریع تکنولوژی حتی اگر بخواهیم زیاد هم به روز نباشیم! و هر دوسال یکبار گوشی عوض کنیم حداقل برای نگهداری گوشی هزینه ای پرداخت نمیکنیم و این دلیل منطقی خرید گوشی با گارانتی دوساله است.
    هر چند موقع فروش، برند ال جی با اقبال خوبی مواجه نیست و این مورد بیشتر به دلیل ظاهر مردانه گوشی ال جیه که بیشتر بازار علاقه خانم های خوش سلیقه رو از دست میده.
    به قول گوینده قبلی دیجی:
    اگر قصد خرید یک گوشی ایده آل را دارید، صرف نظر از مشکلات فروش این برند، ال جی G5 را از دست ندهید..

  2. Avatar علی

    من برای اولین بار میخوام گوشی سامسونگ گلکسی گرند پرایم از دیجی کالا بخرم میخوام بدونم که هزینه اول باید پرداخت بشه بعد سفارشو تحویل بگیرم یا نه اول سفارشو میگیرم بعد پولو میپردازم؟/

  3. Avatar فاز

    اتفا قا صدای دوبلور جدید خیلی بهتره. گوینده ی قبلی بیحال بود ولی این پر انرژیه ! Lg باطریش خوب نیست بخاطر تراکم پیکسل بالا مصرفش زیاده

  4. Avatar آرمان

    از طراحی ظریف و باریک و فلزی G5 خیلی خوشم اومد . به نظر من که خیلی زیباست . باتری قابل تعویض هم امتیاز بزرگیه .

  5. Avatar Ali

    به معنای واقعی کلمه الجی اساس طراحیشو نابود کرده. به شخصه تا حالا گوشی به این زشتی ندیدم (با اینکه خودمم G4 دارم و عاشق الجی هستم).
    کاش ۲۰ درصد اون انرژی ای که واسه خلاقیت خرج کردن واسه بقیه بخشا گذاشتن، برای طراحیشم میذاشتن.
    بیشتر از همه از شبیه شدن رابط کاربریش با هوآوی بدم اومد. برنامه ها توی صفحه اصلی باشن خیلی خیلی بده.
    قرار گرفتن دکمه ها پشت گوشی، علاوه بر اینکه یه استاندارد واسه الجی شده بود، خیلی ام کار با گوشی رو راحت کرده بود که متاسفانه این گزینه هم حذف شده.
    کلا با G5 حال نکردم. G4 خیلی سرتره به نظرم. البته V10 هم هست که از G4 و G5 سرتره فعلا. مگه اینکه تو بخش ماژول یه کارایی بکنن و گوشی متفاوت بشه.

  6. Avatar حسن علیزاده

    دوستان توجه کنن که منظور از محدودیت سیستم عامل اینه که ال جی این گوشی رو برای نماینده ها فرستاده و یکسری محدودیت روش اعمال کرده.ایشالا یکماه دیگه وقتی اصلیش تو بازار اومد اونوقت دیجی نقدشو کامل قرار میده.

  7. Avatar مصطفی

    دیجی جون دوست عزیز مهدی جان راست میگه این محدودیت سیستم عامل چی بود گفتی؟؟؟؟
    اگه محدودیتی داره توضیح بده از چه نظر
    باتشکر

    1. Avatar عماد

      دوست عزیز از این ویدئو برمیاد که احتمالا این گوشی چون قبل از ورود رسمی G5 به بازار های فروش به دست دیجیکالا رسیده ، نسخه ای هست با محدودیت های تعامدی از طرف الجی . البته این حدس منه …

  8. Avatar مهدی

    من به صدای دوبلر همیشگی در دیجی کالا عادت کردم . البته ایشون هم نسبتا بد نبود اما .. .
    به نظر من هر چیز مکانیکی ای یک روزی ممکنه خراب بشه .. خوبی الجی اینه که گارانتی رسمی در ایران داره . پس بابت دکمه ی قفل باتری نگرانی ای نیست .
    ضمنا این قضیه محدودیت دسترسی به اطلاعات چی بود ؟
    برای من بنچ مارک ها مهم اند . همون انتوتویی که نصب هم بود رو اگر اجرا میکردین خیلی خوب میشد .
    دوربین ۱۳۵ درجه ای عالیه . برای منی که کار دکوراسیون داخلی انجام میدم خیلی مهمه .
    و اینکه از طریق ماژول ها میشه کلی امکانات به گوشی اضافه کرد .
    در کل این ویدئو بیشتر” عیب محور” بود .
    حالا اگه اپل این گوشی رو زده بود فکر نمیکنم اینچنین تحلیلی براش ارائه میکردین .

    1. Avatar مسعود

      به نظر من هم صدای دوبلری که قبلا بود ، بهتر بود
      البته شاید به این خاطر باشه که عادت کرده باشیم
      ولی در هر صورت تُن صدا و نحوه ادا کردن کلماتش بهتر بود

  9. Avatar مسعود

    سلطان گوشیها
    LGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

    خواهشا سامسونگیا و آیفونیا نیان قمپوز در کنن که گوشی سامسونگ و آیفون بهتره

    خودشون هم می دونن که در مقابل ال جی حرفی برای گفتن ندارن

    پس بهتره برن یه قل دو قل خودشون رو بازی کنن

    1. Avatar محسن

      من طرف دار ال جی ام و گوشی هاشو دوست دارم ولی نباید بی انصافی کرد.اولا هنوز ایفون۷ رونمایی نشده.چون اونم از دو دوربین بهره منده و ممکنه کارایی اون دو دوربین از دو دوربین ال جی بهتر باشه.بعدشم کلا سیستم عامل ios سرعت باز کردن برنامه هاش از اندرویید بیشتره.اپل همیشه ی نو اوری برا خودش داره و ن تنها طرفدارانشو راضی نگه میداره بلکه به تعداد اونام می افزاید.در مقایسه کتبی بعضی گوشی ها از جمله میت ۸ که هواوی ساخته سخت افزار فوق العاده ای داره و روی کاغذ دوبرابر ایفون ۶s پلاس هستش ولی در عمل عملکرد یکسانی دارند.ایفون کم نمیاره و مطمئن باشید اونم نو اوری ها و جذابیت های خودشو داره.به نظر من کسی میتونه در مورد شرکت های بزرگ مثل اپل و سامسونگ و ال جی و سونی و . . . نظر بدهد که از پرچمداران تمامی شرکت ها استفاده کرده باشه و با تجربه کامل بیاد اون گوشی ها رو با هم مقایسه کنه

      1. Avatar Reza

        دمت گرم

    2. Avatar mostafa

      ایول

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه