نگاه نزدیک به گلکسی نوت ۷ در دیجی‌کالا مگ

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اواسط مرداد ماه بود که سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۷ را معرفی کرد. اگر برای خرید این گوشی لحظه شماری می‌کنید، می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا پیش‌خرید کنید و جزو اولین افرادی باشید که محصول جدید سامسونگ را در اختیار دارند.

می‌توانید گلکسی نوت ۷ را از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا پیش‌خرید کنید.

امروز در دیجی‌کالا مگ میزبان پرچم‌دارد جدید سامسونگ بودیم که تا چند روز دیگر راهی بازار می‌شود. گلکسی نوت ۷ با تمام ویژگی‌های جالبی که دارد می‌تواند شما را مجذوب خودش کند. در حالی که این تلفن همراه هوشمند را می‌توان نمونه‌ی قلم دار گلکسی S7 اج دانست؛ اما همچنان ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد که قطعا برای علاقه‌مندان به گوشی‌های نوت جذاب هستند.

‌‌‌‌‌note7-spen

گلکسی نوت ۷ ضد آب است.

گلکسی نوت ۷ در مقایسه با دیگر اعضای خانواده‌ی نوت با پیشرفت‌های زیادی همراه بوده است. صفحه نمایش خمیده روی آن قرار گرفته که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد  و دوربین پشت آن هم که از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد، می‌تواند در نور کم تصاویر با کیفیتی در اختیار کاربران قرار دهد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. حتی قلم آن هم ضد آب است و باعث می‌شود و بتوانید در شرایط مختلف با این تلفن همراه هوشمند کار کنید. چهار گیگابایت رم دارد و از تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ روی آن استفاده شده تا کاربران سرعت قابل توجهی را در زمان اجرای نرم‌افزارهای مختلف تجربه کنند و مشکلی در اجرای بازی‌های جدید نداشته باشند.

samsung-galaxy-note-7-hero-0-980x420

پرچم‌دار جدید سامسونگ ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

اگر ویژگی‌های جدید این تلفن همراه هوشمند می‌توان به وجود سنسور تشخیص عنبیه چشم اشاره کرد. با این سنسور می‌توانید با گرفتن نوت ۷ روبه‌روی صورت قفل گوشی را باز کنید و حتی می‌توانید از آن به عنوان یک ویژگی امنیتی برای وارد شدن به فایل‌ها و بخش‌های مختلف گوشی استفاده کنید. این سنسور در کنار سنسور تشخیص اثر انگشت می‌تواند امنیت گوشی را چند برابر کند و مانع از نفوذ افراد ناشناس به گوشی شود.

samsung-galaxy-note-7-live-sg-26

گلکسی نوت ۷ به سنسور تشخیص عنبیه چشم مجهز شده است.

قلم نوت ۷ هم به ویژگی‌های جدیدی مجهز شده است. این قلم بیش از پیش متوجه میزان فشار می‌شود و نوک آن هم بسیار حساس شده است. با این قلم می‌توانید روی صفحه نمایش خاموش گوشی هم یادداشت کنید و بعدا آن‌ها را بخوانید.  حتی می‌توانید به راحتی با قلم از روی صفحه نمایش گوشی فیلم بگیرید و آن‌ را به یک عکس متحرک تبدیل کنید.

Galaxy-Note-7-S-Pen

رابط کاربری این تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ هم با تغییراتی همراه بوده تا بیش از پیش بتوان از ویژگی‌های این گوشی و قلم آن استفاده کرد.

اگر علاقه‌ی شما به داشتن این تلفن همراه هوشمند بیشتر شد؛ پیشنهاد می‌کنیم آن را از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا پیش خرید کنید.

Digi_Buy_Label5-1

‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱ دیدگاه
  1. Avatar پوریا

    این رنگاش ادمو گیج میکنه موندم کدومشو بخرم ????????????????مثلا منم پولشو دارم

  2. Avatar note 4

    پیش فروشی که گذاشتید رو سایت بدون هدیه چقدر قیمت پایین تر میاد؟؟

  3. Avatar note 4

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم رنگ ابی مرجانی نوت ۷ کی وارد ایران میشه؟؟ اصلا خوده گوشی کی وارد بازار ایران میشه؟؟ الان تهران اورده ولی قیمت خیلی بالا ۳۷۰۰ که صدرصد این قیمت اصلی نیست!!!!

  4. Avatar Arsalan

    واقعا من موندم کدوم رنگ نوت۷ را بخرم ، همه رنگ هاش بی نظیره مثله خوده گوشی

  5. Avatar Arsalan

    واقعا دم سامسونگ و سری نوتش گرم…
    آخه آدم از یه گوشی چقدر انتظار داره؟ که فقط دوربین خوبی داشته باشه و صفحه نمایش خوب ولی نوت۷ کلی برنامه و قابلیت داره که کسی از یه گوشی انتظار نداره.
    حالا حی طرفدارهای اپل و برندهای دیگه سامسونگ به این خوبی را خراب کنید با حرف هاتون، تاثیری هم نداره چون دنیا میدونه این چه گوشیه و فقط با حرف هاتون خودتون را آروم کنید.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه