هدبند دوربین‌دار ۳RDi تا یک سال دیگر عرضه می‌شود

۱۷ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تجربه‌ی فیلم‌برداری با دوربین‌های GoPro که دور سر و صورت بسته می‌شوند، نه خیلی راحت است و نه ظاهر قشنگی دارد. اما جدیدا یک شرکت به نام ۳RDiTEK دوربین‌هایی با قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری عرضه کرده است.

این دوربین‌ها ۳RDi نام دارند و استفاده از آن‌ها تجربه‌ی متفاوتی در مقایسه با نمونه‌های مشابه قبلی است. به تلفظ نام آن دقت کنید: Third Eye به معنی چشم سوم است. در حالی که دوربین این دستگاه دقیقا روی پیشانی و روی محل چشم سوم قرار دارد.

این دستگاه به شکل یک هدبند باریک ساخته و یک دوربین توکار در داخل آن تعبیه شده است. این دوربین قابلیت جفت شدن (pair) با بلوتوث گوشی‌های هوشمند را دارد. کنترل دوربین از طریق سیستم تاچ روی قاب هدبند صورت می‌گیرد؛ به این صورت که با یک ضربه‌ی انگشت، عکس می‌گیرد و با کشیدن انگشت روی سطح آن، شروع به فیلم‌برداری می‌کند.

این دستگاه در فصل مالی چهارم سال ۲۰۱۶، یعنی حدود یک سال دیگر، با قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازار می‌شود.

البته هدف اصلی از ساخت دستگاه ۳RDi، کارکرد فیلم‌برداری بوده و کیفیت عکس‌های آن خیلی خوب نیست؛ در عوض، ویدیوهایی با رزولوشن ۱۰۸۰p می‌گیرد. نمونه‌های پروتوتایپ این دستگاه در مراحل اولیه به سر می‌برند. ۳RDi در آینده مجهز به پورت‌هایی برای Micro SD، فلش، میکروفن خواهند بود و چنان که بنیان‌گذار شرکت ۳RDiTEK اعلام کرده، طراحی بهتری هم خواهند داشت.

سرمایه‌ی اولیه برای تولید ۳RDi از Indiegogo که یک سایت جمع‌آوری بودجه از کاربران اینترنتی است، فراهم شد. این دستگاه در فصل مالی چهارم سال ۲۰۱۶، یعنی حدود یک سال دیگر، با قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازار می‌شود. اما کسانی که در سایت Indiegogo این محصول را حمایت کردند، می‌توانند آن را به قیمت ۱۹۴ دلار خریداری کنند.

gsmarena_002

منبع: Gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه