هنوز می‌توان به ساخت گوشی سرفیس فون امیدوار بود

۲۱ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرفیس فون

چند ماهی می‌شود که شایعات به ساخت گوشی جدید مایکروسافت که سرفیس فون نام دارد اشاره می‌کنند. اما این شرکت چند وقت پیش اعلام کرد که دیگر قصد ندارد گوشی ویندوزی جدیدی راهی بازار کند و می‌خواهد تمرکزش را روی توسعه نرم‌افزارهای مختلف برای گوشی‌های موبایل بگذارد. آخرین گوشی‌های ویندوز فونی این شرکت هم لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس‌ال بودند؛ اما همچنان شایعات درباره گوشی ویندوز فون وجود دارد و به نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز بی‌خیال این گوشی نشده است.

گوشی Surface Phone

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده گوشی سرفیس فون تاشو خواهد بود و از حالت گوشی به تبلت در می‌آید. در حقیقت یکی از دلایلی که باعث شده فکر کنیم که گوشی سرفیس فون همچنان در دست ساخت است، پتنت‌های جدیدی است که درباره این محصول ثبت شده است. در پتنت‌های جدید به ساخت یک گوشی تاشو اشاره شده که با باز کردن آن می‌توانید یک تبلت را در اختیار داشته باشید.

سرفیس فون

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که مایکروسافت در چند ماه گذشته همکاری نزدیکی را با شرکت کوالکام شروع کرده که نتیجه آن سازگار شدن سیستم عامل ویندوز با این تراشه بوده است. در واقع هم اکنون نسخه اصلی سیستم عامل ویندوز را می‌توان روی دستگاهایی نصب کرد که از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ بهره می‌برند. حتی چند وقت پیش اولین مدل این لپ‌تاپ‌ها نیز معرفی شدند. حالا به نظر می‌رسد که گوشی سرفیس فون هم بر همین اساس ساخته می‌شود.

گوشی سرفیس فون

منبع: phonearena
telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه