هوآوی احتمالا نکسوس سال آینده را هم خواهد ساخت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دو سه ماهی است که از عرضه‌ی نکسوس‌های جدید گوگل می‌گذرد و یکی از دو نکسوس جدید، ساخته‌ی شرکت هوآوی است. اولین بار است که گوگل برای ساخت نکسوس با هوآوی همکاری می‌کند، اما این طور که به نظر می‌رسد، این همکاری قرار است ادامه داشته باشد. البته گوگل قبلا هم با شرکت‌هایی مثل LG یا سامسونگ برای ساخت نکسوس همکاری‌های متعددی داشته است و همکاری دوباره‌ی این شرکت با هوآوی موضوعی دور از ذهن نیست.

احتمالا از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در نکسوس سال آینده استفاده خواهد شد.

این خبر را «پان جیوتانگ»، یکی از تحلیلگران چین داده است. «جیوتانگ» معتقد است که حداقل یکی از نکسوس‌های ۲۰۱۶ را هواوی می‌سازد.

او هم‌چنین به این موضوع اشاره کرد که احتمالا از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در نکسوس سال آینده استفاده خواهد شد. این احتمال هم کم نیست؛ به خصوص که نکسوس ۶P در حال حاضر از یک اسنپ‌دراگون ۸۱۰ استفاده می‌کند.

زمان زیادی از عرضه‌ی نکسوس جدید و نسخه‌ی جدید اندروید نمی‌گذرد و انتظار هم نداریم تا به این زودی‌ها، رونمایی از گوشی‌های جدید گوگل را ببینیم. در نتیجه این خبر را هم فعلا به عنوان یک شایعه نگاه می‌کنیم. با تمام این اوصاف، منتقدان از نکسوس ۶P بسیار راضی هستند و از این گوشی به عنوان بهترین گوشی اندرویدی ساخته شده یاد می‌کنند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سینا

    بیشتر از این آبروی نکسوس رو نبر….واقعا از گوگل چنین انتظاری نمیرفت…میشه حدس زد یک دستهای پنهانی دارن به گوگل تحمیل میکنند این چینیهای بی هویت و کیفیت را … کلا در چند صنعت کلیدی این اتفاق داره میوفته که اصلا اتفاقی نیست…کلا یک کشوری پنهانی داره چین و کره را به هر روش میکشونه بالا در برابر قدرت شرق آسیا که ژاپن باشه و کشورهای نزدیک به ژاپن مثل تایوان و تایلند و فیلیپین و مالزی … خیلی دقیق به این صحبت فکر کنید کامل متوجه میشید…البته تو صنعت خودرو اونقدر تویوتا محکم عمل کرده که کسی نتونسته اسیب چندانی به اون برسونه و هنوز صدر خودرو سازی جهانه ولی در صنعت بسیار پولساز تجهیزات الکترونیک سخت توطیه ای در جریان است…شما فکر نکنید کره یک شبکه میتونسته به اینجا برسه بدون حمایت تکنولوژیک اون دست پنهان و همینطور چین…. مدتی بود حسادت به صنعت ژاپن بالا گرفته بود از حدود دهه ۸۰ میلادی و هم به اتحادیه جنوب شرق آسیا که تمام تکنولوژی خوشون را از ژاپن میگرفتند …اینم کلید رمز گشایی….

    1. شاهین

      تعصب به بعضی از برندها باعث چه تحلیل هایی که نمیشه
      احتمالا ایران هم به حمایت از ژاپن و زدن مشتی محکم به دهان دستهای پشت پرده توی عرصه تکنولوژی سرجای خودش ثابت وایساده و پیشرفتی نمیکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه