هوآوی از مدل جدید Y5 رونمایی کرد

۱۵ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی، با گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمتش شناخته می‌شود. این کمپانی چینی از معدود شرکت‌هایی است که محصولات ارزان‌قیمت خوبی تولید می‌کند؛ با این حال جز برند هوآوی، انتخاب‌های دیگری هم برای مشتریان وجود دارد.

Y5 مدل ۲۰۱۷، جدیدترین گوشی اقتصادی و ارزان قیمت این شرکت است. این شرکت رونمایی خاصی برای این تلفن همراه هوشمند ترتیب نداد و تنها آن را در سایت خودش معرفی کرد. اطلاعات زیادی از این تلفن هوشمند منتشر شده اما هنوز زمان عرضه و قیمت آن مشخص نشده است. فاکتوری که باعث شده تا Y5 جدید از دیگر رقبای هم‌کلاس خود متمایز شود، طراحی آن است. ضخامت این گوشی ۸.۴۵ میلی‌متر است و لبه‌های گردی برای آن در نظر گرفته شده است. در این گوشی از دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است.

Huawei 2

گوشی Y5 جدید به اندروید ۶ مارشمالو مجهز شده است و شک و شبهه‌هایی از بابت انتشار به‌روزرسان نسخه ۷ اندروید برای آن وجود دارد. این تلفن هوشمند از پردازنده‌ی مدیاتک MT6737T چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت بهره می‌برد. حافظه داخلی این گوشی، ۱۶ گیگابایت است و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را هم دارد. هم‌چنین، در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD استفاده شده است. یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم این تلفن هوشمند را همراه می‌کند که قابل جدا شدن است.

Huawei-Y5-2017

منبع: Phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه