هوآوی P20 و P20 Pro به صورت رسمی معرفی شدند

۸ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی  P20 و P20 PRO حالا به صورت رسمی معرفی شده‌اند و جای خودشان را به عنوان پرچمدار جدید گوشی‌های هوشمند کمپانی و به عقیده برخی کارشناسان هیجان‌انگیزترین تلفن همراه امسال تا به اینجا تثبیت کرده‌اند. خانواده گوشی هوآوی P20، که شامل P20 و P20 PRO می‌شود، در طراحی و نوآوری‌های دوربین کاملا متفاوت از بقیه گوشی‌هایی است که در بازار وجود دارند.

ریچارد یو، مدیر ارشد گروه تجاری محصولات مصرفی هوآوی گفت: «ما به دنبال الهامی از هنرمندان‌ هستیم تا هر چه بیشتر و مداوم در زمینه طراحی و نوآوری به کارمان ادامه دهیم. سری هوآوی P20 برمبنای میراثی بنا شده که ما و لایکا با هم بنیانش را گذاشتیم. با یک دوربین سه‌تایی روی هوآوی P20 PRO که دستاوردی بزرگ است، دوربین پیشرفته دوتایی روی هوآوی P20 و یک فناوری هوش مصنوعی قدرتمند روی هر دوی آنها. امروز حتی پرشورترین مشتریان ما هم می‌توانند شگفتی‌های جهان پیرامون‌شان را ثبت و با دیگران تقسیم کنند.»\

بزگترین نقطه قوت این دو گوشی‌ را شاید بتوان دوربین آن‌ها دانست. P20 مجهز به دوربین‌های دوتایی قدرتمند است و حالا  P20 PRO برای اولین‌بار در جهان با به کارگیری دوربین سه تایی این امتیاز را ارتقا داده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم، آنها به جای گوشی انگار دوربین‌های پیشرفته لایکا را می‌فروشند. این گوشی‌ مجهز به سنسورهای ۴۰ مگاپیکسل RGB، سنسور مونوکروم ۲۰ مگاپیکسل و سنسور ۸ مگاپیکسل است که این آخری لنز تله دارد.

سه دوربین کار شده روی هوآوی P20 PRO با لنزهایی با دیافراگم‌های متفاوت F/1.8 برای دوربین ۴۰ مگاپیکسل، F/2.4 برای دوربین ۲۰ مگاپیکسل و F/1.6 برای دوربین‌ها ۸ مگاپیکسل، جزییات را به وضوح و روشنی ثبت می‌کند. به علاوه دوربین ۸ مگاپیکسلی زوم ۳ برابر را فراهم می‌کند. به علاوه با ادغام داده‌های هر سه دوربین زوم هیبریدی ۵ برابر میسر شده است.

همه دوربین‌های P20 و P20 PRO مجهز به لرز‌ش‌گیر تصویر شش محوره هستند. به علاوه از فیلمبرداری سوپر اسلوموشن ۹۶۰fps پشتیبانی می‌کنند که در گوشی‌هایی در رده گلکسی S9 سامسونگ و Xperia سونی دیده می‌شود.

گوشی P20 با صفحه ۵.۸ اینچی تا ۴ گیگابایت رم دارد در حالی که در P20 PRO با صفحه ۶.۱ اینچی این مقدار به ۶ گیگا بایت می‌رسد. از طرف دیگر PRO با باتری ۴هزار میلی آمپر بر ساعت نسبت به گوشی‌ P20 که قدرت باتری‌اش ۳۴۰۰ میلی آمپر بر ساعت است شارژدهی بیشتری دارد.

سیستم عامل هر دو گوشی اندروید ۸.۱ است. هیچ‌کدام از گوشی‌ها به صورت بی‌سیم شارژ نمی‌شوند.

منبع: PCWORLD

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar فرهام

    شرکتا یاد گرفتن موعدش که رسید گوشیو بدن بیرون.دیگه هرچی شد،شد

  2. Avatar مصطفی

    دوربینش عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه