هواوی آنر ۱۰ معرفی شد؛ اندرویدی قدرتمند در کالبد آیفون X

۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
هواوی آنر 10

بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره هواوی آنر ۱۰ معرفی شده و به زودی روانه بازار می‌شود. هواوی Honor 10 یک گوشی اندرویدی با ویژگی‌های هیجان‌انگیز، قیمت مناسب و البته، ظاهری مشابه آیفون X است!

مشخصات فنی

هواوی آنر ۱۰ در دو مدل عرضه می‌شود؛ مدل ارزان تر محصول جدید هواوی به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. فرق مدل دوم با مدل اول هواوی آنر ۱۰ تنها در ظرفیت حافظه داخلی است؛ این گوشی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هواوی Honor 10 به نسخه ۸.۱ اندروید اوریو و رابط کاربری EMUI 8.1 مجهز شده است. در قلب این گوشی چینی از تراشه Kirin 970 استفاده شده که مشابه دو پرچم‌دار جدید هواوی P20 و هواوی P20 Pro است.

این تلفن همراه هوشمند از جک ۳.۵ میلی‌متری و دو شیار برای سیم‌کارت نانو بهره می‌برد. یکی از نکات مهم درمورد این گوشی، عدم پشتیبانی از مموری میکرو اس‌دی است. بنابراین مشتری باید هنگام خرید به این موضوع توجه کند و بسته به نیاز خود یکی از مدل‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی را تهیه کند. آنر ۱۰ از یک باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این باتری قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع (Fast Charge) را دارد. این تلفن همراه هوشمند از اتصالات Wi-Fi، بلوتوث ۴.۲، پورت USB Type-C و شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.

دوربین

شرکت هواوی برای این محصول خود از دوربین دوتایی پشتی باکیفیت استفاده کرده که یکی از آن‌ها ۱۶ مگاپیکسل و دیگری ۲۴ مگاپیکسل مونوکروم (Monochrome) است. این دوربین‌ها از دیافراگم f/1.8، سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزش‌گیر هوشمند بهره می‌برد. در جلوی این گوشی هم، یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسل با نسبت کانونی f/2.0 دارد.

طراحی

آنر ۱۰

آنر ۱۰ طراحی کم‌حاشیه دارد. در بالای صفحه نمایش این گوشی یک بریدگی (ناچ) به چشم می‌خورد که ظاهر آن را تا حد زیادی شبیه به آیفون X کرده است. البته برای تشخیص این گوشی از آیفون X کافی است به کلید هوم در پایین آنر ۱۰ توجه کنید. این کلید مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت است. آنر ۱۰ یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰ در ۲۲۸۰) دارد. این گوشی قرار است در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و بنفش عرضه شود.

قیمت و تاریخ عرضه هواوی آنر ۱۰

مدل ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت گوشی هوآوی آنر ۱۰ به ترتیب با قیمت ۴۱۵ دلار و ۴۸۰ دلار به فروش می‌رود. فروش این گوشی را از جمعه ۷ اردیبهشت مورخ ۲۷ آوریل در چین آغاز می‌شود.

نظر شما درمورد هوآوی آنر ۱۰ چیست؟ آیا در گوشی‌های اندرویدی این قیمت، گزینه خوبی برای خرید است؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar فری

    خوب چرا نمیارینش؟!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه