هوندا سیویک Type R به نمایشگاه خودرو نیویورک آمد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در نمایشگاه خودرو نیویورک، هوندا از مدل جدید Civic Type R رونمایی کرد. این مدل هوندا تنها در کلاس هاچ‌بک عرضه می‌شود. جالب است بدانید، برای اولین بار است که هوندا Civic Type R در آمریکا به فروش می‌رود.

هوندا سیویک Type R، طراحی جسور، اسپرت و جوان‌پسندی دارد. در نمای جلو شاهد چراغ‌های کشیده و زاویه‌داری هستیم که به سمت جلوپنجره‌ نشانه رفته‌اند. فرم فلپ سپر و ورودی‌های هوای طرفین سپر، هماهنگی خوبی دارند. در نمای جانبی می‌توانیم رینگ‌های ۲۰ اینچی با فرم آیرودینامیکی مطلوب را ببینیم. در نمای پشتی، چراغ‌های پشتی که به کناره‌های باله متصل شده‌اند. سه لوله اگزوز در وسط و دیفیوزر خودرو هم حس خوبی از یک خودرو اسپرت به بیننده منتقل می‌کنند.

در داخل کابین، شاهد حضور یک  صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت مسیریاب و اتصالات infotainment هستیم. نوآوری infotainment باعث می‌شود که سرنشینان بتوانند گوشی‌هایشان را به سیستم مدیا خودرو متصل کنند و از قابلیت‌های مختلف توسط برنامه‌های Apple CarPlay و Android Auto بهره ببرند. سیستم صوتی پیشرفته ۵۴۰ وات، صندلی‌های اسپرت و پوشش چرم فرمان و دنده، بخشی از تجهیزات داخلی هوندا سیویک Type R است.

این خودرو از یک نیروگاه کوچک ۲ لیتری بهره می‌برد. به لطف همین پیشرانه ۴ سیلندر، هوندا سیویک قادر است ۳۰۶ اسب‌بخار، قدرت تولید کند. این قدرت هم‌اندازه توان تولیدی نسل قبلی این خودرو بوده که به بازار اروپا عرضه شده است. این خودرو در محدوده ۳۰ هزار دلار به فروش می‌رود.

منبع: Motortrend
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه