والتر وایت سریال می‌سازد

۱۸ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شبکه Netflix فصل جدیدی را در دنیای سرگرمی‌ها به وجود آورده است. کاربران می‌توانند در همه جا و در هر لحظه به سریال و برنامه‌ای که می‌خواهند دسترسی داشت باشند.

 

شرکت آمازون به‌تازگی دست به تولید سریال‌های تلویزیونی زده که با استقبال بسیار خوبی هم از سوی مردم مواجه شده است.

 

برای دسترسی به Netfilx هم نیازی نیست که پلتفرم خاصی داشته باشید. این شبکه به وسیله کنسول‌های بازی، موبایل، تبلت، رایانه‌های شخصی و حتی تلویزیون‌های هوشمند محتوای خودش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شاید یکی از ویژگی‌های خوب این شبکه اینترنتی این باشد که کاربران می‌توانند به تمام قسمت‌های برنامه مورد علاقه خود در روز اول دسترسی داشته باشند. اگر از جمله افرادی باشید که سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) را دنبال می‌کنند، حتما متوجه این موضوع شده‌اید.

NF1

چنین اقدامی باعث شده که آینده سرگرمی‌های تلویزیونی با تغییرات زیادی همراه شود. شاید تا چندسال دیگر شبکه‌های معروفی مانند AMC و HBO سریال‌های خودشان را به‌صورت آنلاین به‌نمایش در بیاورند و این باعث شده که شرکت‌های دیگر هم سعی کنند در این بازار نو ظهور فعالیت کنند.

از جمله این شرکت‌ها می‌توان به آمازون اشاره کرد. آمازون دیگر آن فروشگاه آنلاینی که می‌شناختیم نیست و در سال گذشته فعالیت خودش را افزایش داده و سعی دارد در بازار سرگرمی‌های تلویزیونی سهم بیشتری را به دست بیاورد و خودش را به عنوان رقیب جدیدی برای Netflix معرفی کند.

آمازون سرویسی به نام TV Shows to Prime را راه‌اندازی کرده که در آن سریال‌های تلویزیونی مختلف نمایش داده می‌شوند. البته این شرکت برای اینکه بتواند مخاطب‌های بیشتری به‌دست بیاورد، قصد دارد سریال‌های مخصوص خودش را تولید کند که نتوان آن‌ها را در جاهای دیگر مشاهده کرد. آمازون برای اینکه بتواند سریال‌های تلویزیونی خوبی را روی سرویس آنلاین خودش قرار دهد، قسمت‌های اول آن‌ها را منتشر می‌کند و اگر این قسمت‌ها توانستند نظر مردم را به سمت خودشان جلب کنند، قسمت‌های بعدی هم ساخته می‌شود. این شرکت امروز قسمت‌های اول دو سریال جدید را منتشر کرد. سریال اول Sneaky Pete نام دارد که توسط Bryan Cranston (هنرپیشه شخصیت والتر وایت در سریال Breaking Bad) ساخته خواهد شد و Giovanni Ribisi در آن حضور دارد.

NF2

تصویری از Giovanni Ribisi

سریال بعدی Casanova نام دارد که توسط Jean Pierre Jeunet (سازنده فیلم The City of Lost Children) ساخته می‌شود و Diego Luna (بازیگر فیلم Y Tu Mamá También) در آن به ایفای نقش پرداخته است.

NF3

تصویری از Diego Luna

قسمت اول این سریال‌ها فعلا در اختیار کاربران کشورهای آمریکا، انگلستان و آلمان قرار گرفته است. این شرکت قبلا قسمت اول سریال The Man in the High Castle را منتشر کرده بود که با استقبال خوب کاربران مواجه شد. این سریال قرار است در تاریخ ۲۹ آبان به صورت کامل روی سرویس آمازون قرار بگیرد.

 

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه