ویدیوی رکوردزنی معروف‌ترین اسکیت بورد باز دنیا را ببینید

۸ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در این ماه رکورد تازه‌ای در ورزش شکسته شد: تونی هاک یک مارپیچ افقی را با اسکیت بورد تا انتها طی کرد. این مارپیچ چوبی با شیب تند، به شکل نیمه استوانه ساخته شد و «سونی اکشن کم» (Sony SctionCam) از جزییات ماجرا فیلم‌برداری کرد.

در واقع این مرد در عرصه‌ی دیجیتال هم بازی‌های متعددی بر پایه‌ی ورزش اسکیت بورد ساخته است.

در این ویدیوی دو دقیقه‌ای تصویرهایی از صحنه‌های کند شده، تلاش‌های ناموفق و بالاخره حرکت کامل تونی را می‌بینیم.

دیدن این فیلم خیلی جالب است که اول با دور تند ساختن مارپیچ را نشان می‌دهد و بعد این‌که هاک ۵۰ ساله چند بار زمین خورد و لغزید تا توانست در آخرین تلاش خود مارپیچ را تا انتها بدون خطا بگذراند. در پایان از زبان او می‌شنویم که می‌گوید: “من اصلا فکر نمی‌کردم که بشه”.

در جنبه‌ی تبلیغاتی این ویدیو، چه برای سونی و چه تونی هاک هم شکی نیست و می‌خواهد بیننده باور کند که هاک علاوه بر این‌که صاحب یک شرکت تولید دیجیتال است، مشهورترین اسکیت‌ بورد باز دنیا هم هست و به علاوه آن‌قدر وقت هم دارد که سال گذشته ویدیویی روی اینترنت منتشر کرده که انگار می‌خواهد به کاربران بقبولاند که تخته‌های شناور روی هوا واقعی هستند.

این ویدیوها سطح عملکردی هاک در حوزه‌ی اسکیت بورد را نمایش می‌دهند. در واقع این مرد در عرصه‌ی دیجیتال هم بازی‌های متعددی بر پایه‌ی ورزش اسکیت بورد ساخته است.

معروف‌ترین این بازی‌ها سری Pro Skater است که از سال ۱۹۹۹ عرضه شد و آخرین نسخه‌ی آن، Pro Skater 5 در ۲۰۱۵ وارد بازار شد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar احسان مشایخی

    سلام
    من یکی از طرفداران قدیمی شما و سایت خوبتون هستم. سالها قبل که هنوز اسم دیجیکالا اینقدر سر زبون ها نبود و جز افراد خاصی کسی چیزی از شما نمیدونست.
    خیلی خوبه که نظرات کاربرها رو میخونید و پاسخشون رو میدید.این کار هم باعث به وجود اومدن یک حس خوب در منه کاربر میشه و هم اینکه انگیزه ای میشه برای من تا با میل و رغبت بیشتری و بدون هیچ قصدی و نیت بدی مشکلاتی رو که می بینم بیان کنم . نه به جهت تخریب یا هر چیز دیگه ای . بلکه فقط و فقط به خاطر ارتقای کیفی سایت شما .
    موفق باشید 🙂

  2. Avatar عباس

    ممنون بابت مقاله فقط(علاو بر این‌که ) این بخش رو اصلاح کنید

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      ممنون از توجه‌تون. اصلاح شد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه