ویدیوی معرفی تبلت اپل آی‌پد پرو

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آی‌پد پرو بزرگ‌ترین تبلت ساخته شده توسط اپل و در مقیاس بزرگ‌تر، یکی از بزرگ‌ترین تبلت‌های جهان است. این تبلت از یک صفحه‌نمایش ۱۲/۹ اینچی با دقت ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ پیکسل بهره می‌برد که تراکم پیکسلی ۲۶۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. اندازه‌ی بزرگ صفحه‌نمایش آی‌پد پرو باعث شده تا بتوان دو برنامه را در اندازه‌ی کامل و به شکل همزمان روی این محصول اجرا کرد. این محصول ۶/۹ میلی‌متر ضخامت و نزدیک به ۷۱۲ گرم وزن دارد.

اپل برای این محصول از تراشه‌ی جدید A9X استفاده کرده که بر اساس گفته‌های این شرکت، ۱.۸ برابر سریع‌تر از تراشه‌ی آی‌پد ایر ۲ است. همچنین قدرت گرافیکی آی‌پد پرو دو برابر آی‌پد ایر ۲ است و به همین دلیل می‌توان بازی‌های باکیفیت‌تری اجرا کند.

با توجه به ادعای اپل، باتری آی‌پد پرو می‌تواند تا ۱۰ ساعت به صورت مداوم، ویدیوی ۴K پخش کند. این موضوع در کنار چهار بلندگوی تعبیه شده در این تبلت، باعث شده تا به دستگاهی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم تبدیل شود.

در ادامه‌ی روند معرفی این تبلت جذاب، اپل چند ویدیوی معرفی از آی‌پد پرو در وب‌سایت رسمی خود قرار داده است که در بالا، اولین ویدیوی این تبلت را مشاهده می‌کنید.

‌برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این تبلت هیجان‌انگیز می‌توانید بررسی تخصصی آیپد پرو در دیجی‌کالامگ را مطالعه کنید.

منبع: Apple

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar فرشيد

    البته که ایپد بهتره

  2. Avatar علی

    به نظرتون این آیپد رو بگیرم بهتره یا آیفون ۶ پلاس؟

  3. Avatar علی

    یه شاهکار دیگه از اپل . . .

  4. Avatar مهدی

    عالیه

  5. Avatar کوروش سقانژاد

    خیلی بزرگه !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه